Bouwjaar | 13-02-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.482 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 314 kW (428 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.482 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 314 kW (428 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Serva B.V. Amersfoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg-Noord 24 |
Postcode | 3812 PM |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4603000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.servamobility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2023 - 2024
Technische informatie
Koppel: 543 Nm
Aandrijving
Actieradius: 450 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.860 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 2.335 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 69 kWh, Type NiMH
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 76 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 16 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 153 kW, 651 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 21 minuten
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-02-2027
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 65.55 kWh
Ingeschatte actieradius: 349 km
Ingeschat verbruik: 21.78 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 334 km
Actieradius praktijk winter: 288 km
Verbruik praktijk zomer: 21.44 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.68 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 176 kWh/100km
Druk het gaspedaal in en voel de fenomenale kracht van de elektromotor. In een elektrische auto rijdt u tegelijk dynamisch en ontspannen. Deze Volvo EX30 is van het bouwjaar 2024 en heeft 3480 kilometer op de teller staan. Ervaar de kracht en stilte van de elektromotor tijdens het rijden. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Volvo EX30 is voorzien van verwarmbare voorstoelen. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Het glazen panoramadak laat meer licht binnen in het interieur en zorgt voor een magnifiek uitzicht naar buiten. Zo'n verwarmd stuurwiel is een comfortabele extra, zeker in de winter. Natuurlijk behoren 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Het digitale dashboard geeft een nauwkeurig en makkelijk overzicht van alle belangrijke functies. De kracht van de 360 graden camera op deze auto resulteert in optimale zichtbaarheid en veiligheid. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Filerijden zal nooit een pretje worden. Maar met de file assistent wordt het wél relaxter. Deze geavanceerde optie zorgt dat u automatisch de juiste afstand tot de voorligger houdt en remt bovendien als de rij tot stilstand komt. Had u de auto nou wel afgesloten? Met Connected Services checkt u het overal en altijd. De Volvo is standaard voorzien van: premium audiosy
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo EX30 | Volvo voor beginners
Volvo zet een bijzondere stap. Veel fabrikanten introduceren steeds grotere en snellere auto's omdat daar meer winst mee te behalen is. Volvo daarentegen breidt uit naar het kleinere segment. De EX30 is Volvo's eerste auto in het zogenaamde "B-Segment". Is de EX30 een goede reden om te beginnen aan een Volvo?
De Volvo EX30 is een compacte SUV met elektrische aandrijving. Het instapmodel heeft een scherpe prijs en biedt alle voordelen van elektrisch rijden. Tegelijk is de EX30 premium en zeer veilig.
Plus
- scherpe prijs instapmodel
- uitstekende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
Min
- hoog energieverbruik
- minimale beenruimte achterin
- zorgen over privacy en toekomstbestendigheid door gebruik Android Mobile
Conclusie
Is de EX30 een goede reden om aan een Volvo te beginnen? Ja, zeker! De EX30 biedt namelijk precies waar veel mensen om vragen. Menigeen wil elektrisch rijden, maar wordt weerhouden door de hoge prijs. Met de instapversie biedt de EX30 alle voordelen van elektrisch rijden (superieur comfort, uitstekende prestaties, lage kilometerprijs, geen directe uitstoot) tegen de prijs van een soortgelijke auto met benzine- of hybridemotor. De topversie levert sportwagenprestaties tegen de prijs van een middenklasser.
Ook ten opzichte van andere elektrische auto's weet de EX30 zich goed te onderscheiden. Helaas begint dat met een bovengemiddeld hoog verbruik en een infotainment-systeem dat zorgen geeft over de privacy.
De overige bevindingen zijn louter positief. De afwerkingskwaliteit is die van een premium-product, maar dan met meer aandacht voor het milieu. De passieve veiligheid (ongeluk opvangen) is uitstekend, de actieve veiligheid (ongeluk voorkomen) zelfs van zeldzame klasse. Omdat de EX30 is gericht op een jongere doelgroep, heeft Volvo nog meer werk gemaakt van vernieuwing en dat zorgt voor doordachtere ergonomie en dus meer gebruiksgemak. Naast de grotere Volvo's is de EX30 merkbaar compacter en wendbaarder, wat voor meer rijplezier zorgt.