Bouwjaar | 20-01-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 11.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
€ 41.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 11.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Serva A28 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Arkerpoort 6 |
Postcode | 3861 PS |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2472752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.servamobility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2023 - 2024
Technische informatie
Koppel: 343 Nm
Aandrijving
Actieradius: 344 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.750 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 2.240 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 51 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 78 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 38 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 134 kW, 591 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 18 minuten
Interieur
Interieurkleur: Indigo
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 48.45 kWh
Ingeschatte actieradius: 265 km
Ingeschat verbruik: 21.2 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 255 km
Actieradius praktijk winter: 220 km
Verbruik praktijk zomer: 20.86 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.01 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 170 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom bij Serva, uw Volvo dealer. Bel direct voor een afspraak: 033-247 27 50.
Alle moeite is genomen om de informatie op internet zo nauwkeurig en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo EX30 | Volvo voor beginners
Volvo zet een bijzondere stap. Veel fabrikanten introduceren steeds grotere en snellere auto's omdat daar meer winst mee te behalen is. Volvo daarentegen breidt uit naar het kleinere segment. De EX30 is Volvo's eerste auto in het zogenaamde "B-Segment". Is de EX30 een goede reden om te beginnen aan een Volvo?
De Volvo EX30 is een compacte SUV met elektrische aandrijving. Het instapmodel heeft een scherpe prijs en biedt alle voordelen van elektrisch rijden. Tegelijk is de EX30 premium en zeer veilig.
Plus
- scherpe prijs instapmodel
- uitstekende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
Min
- hoog energieverbruik
- minimale beenruimte achterin
- zorgen over privacy en toekomstbestendigheid door gebruik Android Mobile
Conclusie
Is de EX30 een goede reden om aan een Volvo te beginnen? Ja, zeker! De EX30 biedt namelijk precies waar veel mensen om vragen. Menigeen wil elektrisch rijden, maar wordt weerhouden door de hoge prijs. Met de instapversie biedt de EX30 alle voordelen van elektrisch rijden (superieur comfort, uitstekende prestaties, lage kilometerprijs, geen directe uitstoot) tegen de prijs van een soortgelijke auto met benzine- of hybridemotor. De topversie levert sportwagenprestaties tegen de prijs van een middenklasser.
Ook ten opzichte van andere elektrische auto's weet de EX30 zich goed te onderscheiden. Helaas begint dat met een bovengemiddeld hoog verbruik en een infotainment-systeem dat zorgen geeft over de privacy.
De overige bevindingen zijn louter positief. De afwerkingskwaliteit is die van een premium-product, maar dan met meer aandacht voor het milieu. De passieve veiligheid (ongeluk opvangen) is uitstekend, de actieve veiligheid (ongeluk voorkomen) zelfs van zeldzame klasse. Omdat de EX30 is gericht op een jongere doelgroep, heeft Volvo nog meer werk gemaakt van vernieuwing en dat zorgt voor doordachtere ergonomie en dus meer gebruiksgemak. Naast de grotere Volvo's is de EX30 merkbaar compacter en wendbaarder, wat voor meer rijplezier zorgt.