Bouwjaar | 05-11-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.466 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.466 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Redirent V.O.F. / Autocenter Diko |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gildenweg 68 |
Postcode | 4204 GJ |
Plaats | Gorinchem |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)183 - 623691 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocenterdiko.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 1999 - aug. 2005
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 5
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 472 x 182 x 141 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.605 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 253 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik in de stad: 15,6 l/100km (1 op 6,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo C70 | Twee voor de prijs van één
Kopers van een Volvo C70 stonden altijd voor een lastige keuze: wordt het de cabriolet of de coupé? Dat is niet langer nodig. De nieuwe C70 is een coupé en cabriolet in één. De stoffen kap van weleer is vervangen door een ingenieus opvouwbaar metalen dak. Bovendien belooft Volvo dat de nieuwe C70 veiliger en comfortabeler is dan voorheen. Toch kost de nieuwe C70 hetzelfde als de voorganger. Twee voor de prijs van één?
De nieuwe Volvo C70 is een coupe en cabriolet in een. Als coupe is de C70 comfortabel en snel, als cabriolet biedt hij volop vrijheid. Bovendien: niet duurder dan de auto die hij opvolgt!
Plus
- dagelijks bruikbaar
- ergonomisch goed doordacht
- slimme dakconstructie
Min
- geen pretmachine
- met gesloten dak rijwind toch duidelijk hoorbaar
- voorwielen kunnen motorvermogen nauwelijks aan
Conclusie
De nieuwe Volvo C70 is een grote stap vooruit in vergelijking met de vorige generatie. Om te beginnen is de keuze makkelijk gemaakt: de nieuwe C70 is een coupé en cabriolet in één. Daarnaast werden de fouten uit het verleden goed gemaakt. Als coupé biedt de C70 nog steeds heel veel comfort, als cabriolet tordeert de auto nu nauwelijks. De slimme dakconstructie zorgt er voor dat de beschikbare laadruimte altijd optimaal bruikbaar en toegankelijk is.
Het beste is voor het laatst bewaard: deze coupé en cabriolet in één is niet duurder dan de vorige generatie C70! Kortom: twee voor de prijs van één!