Bouwjaar | 11-04-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 301.087 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 301.087 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kelder Auto's B.V. |
Contactpersoon | A.P. Kelder |
Adres | Energiestraat 5 |
Postcode | 7442 DA |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 619687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kelderautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 178 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.322 kg
Laadvermogen: 538 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 208 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 12,5 l/100km (1 op 8,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze Volvo C30 komt uit 2007, werd geleverd van 01-10-2006 tot 30-06-2007 en kostte toen € 39.064,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2007 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 162 kW (220 PK) en een cilinderinhoud van 2521 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 240 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,7 liter per 100 km en hij weegt 1322 kg. De APK is geldig tot 27-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Wij kunnen helaas niet reageren op vragen als:
Wat is de laagste prijs
Uiterste prijs etc, etc.
Kom eerst even kijken, proefrijden en natuurlijk een heerlijke kop koffie/cappuccino/espresso of thee drinken
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo C30 | Mooi zuinig
De Volvo C30 is een succes. Dit instapmodel van Volvo heeft een compleet nieuw publiek aan weten te trekken dat zich tot voor kort niet aangetrokken voelde tot het degelijke, "vierkante" imago van Volvo. Om nog beter te benadrukken dat de C30 meer is dan een hippe driedeurs versie van een bestaand model, is het uiterlijk aangepast. Bovendien is de extra zuinige "DRIVe"-versie nog efficiënter geworden. Tijd voor een hernieuwde kennismaking.
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Het aangepaste uiterlijk doet de auto goed. Dankzij DRIVe is de C30 extra zuinig en plezierig om te rijden.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer veilig
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- DRIVe-uitvoering mag geen aanhanger trekken
- lastige instap naar achterbank
- wel zuinig, maar niet zuinig genoeg voor belastingvrijstelling
Conclusie
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Dankzij een nieuw aangezicht onderscheidt de C30 zich nadrukkelijker van de brave S40 en V50, waar hij technisch gezien van is afgeleid. Het uitrustingsniveau is gelijk gebleven, waarbij veiligheid nog altijd voorop staat. Ondanks alle aanpassingen zijn de prijzen verlaagd.
De rijeigenschappen zijn gelijk gebleven en dat is terecht. Ook vier jaar na introductie kan de C30 zich probleemloos meten met de concurrentie. Alleen het extra zuinige DRIVe-model is dankzij diverse verfijningen nog zuiniger geworden, zonder daarbij in te leveren op de prestaties of het rijplezier. Kortom: mooi én zuinig.