Volkswagen Touareg Elegance 3.0 V6 TSI eHybrid 462pk Puglia DynAudio
€ 72.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 30-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 53.733 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 53.733 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Individual Cars B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Noord 17 |
Postcode | 6001 DA |
Plaats | Weert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 785623 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.individualcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2023
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 47 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Wielbasis: 290 cm
Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 7.2 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 60 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Wettelijke garantie (inbegrepen):
- 12 maanden BOVAG garantie (€ 1.000 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Wettelijke garantie"): BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Internet meeneemprijs €72.950.-
Prijs op basis van inruil €74.950.-
Individual Cars B.V. stelt het op prijs dat u geïnteresseerd bent in onze producten of diensten en een bezoek brengt aan één van onze websites. Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten. Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Touareg | Terug van weggeweest
In 2018 introduceerde Volkswagen de nieuwe Touareg. En daarna was het stil. Vanwege de hoge CO2-uitstoot en bijbehorende belasting was de derde generatie van de Touareg namelijk niet concurrerend. Maar nu is de Touareg terug van weggeweest. Vanaf modeljaar 2024 is de grote SUV namelijk ook leverbaar als plug-inhybrid. Tijd voor een herkansing!
De VW Touareg is een grote SUV met plug-in hybride aandrijving. Dit maakt hem duurder dan een elektrische auto, maar daar staan off-road capaciteiten, 3.5 ton trekgewicht en luchtvering tegenover.
Plus
- thuis op de openbare weg en in het terrein
- groots, luxeus en toch beschaafd
Min
- elektrisch bereik blijft achter bij andere plugin hybrids
- Audiosysteem goed, maar kan nog beter
Conclusie
De Volkswagen Touareg is terug van weggeweest. Of dat goed of slecht nieuws is, hangt af van het gebruik. Als grote, ruime, comfortabele gezinsauto is de Touareg goed, maar voor minder geld zijn er elektrische concurrenten die op alle punten nog beter zijn.
Echter, dat zijn veelal rijdende computers en niet iedereen voelt zich daar prettig bij. Andere grote SUV's zijn juist imposant of opvallend en de Volkswagen is relatief nuchter en beschaafd.
Maar er is meer. De Toureg plug-inhybrid mag een aanhanger van maximaal 3.500 kg trekken en dat doen weinig elektrische auto's na. Bovendien zorgt de standaard luchtvering voor een veelzijdig karakter. De Touareg kan zich daadwerkelijk redden in het terrein, kan zich van een sportieve kant laten zien of is juist uitgesproken comfortabel.