Volkswagen Tiguan Iq.drive 1.5tsi benzine -GPS -Airco -App -Park -Alu 18'
€ 24.990,-
Bouwjaar | 07-02-2020 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.685 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 07-02-2020 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.685 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vandeginste n.v. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oostendestraat 159 |
Postcode | 8820 |
Plaats | Torhout |
Land | België |
GSM | +32 (0)473 - 860824 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagevandeginste.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Tiguan IQ.Drive 1.5TSI 130ch essence 6 vitesses, Couleur métal noir profond, Sièges sport confort Noir avec réglage du support lombaire et siège chauffant, Écran couleur de navigation GPS, Radio/CD/USB + Appel mains libres Bluetooth, Climatisation électronique 3 zones , Volant multifonctions en cuir, Rétroviseurs extérieurs réglables électriquement + chauffants + rabattables électriquement, Mirror Link / Apple Carplay / Android auto, Front Assist, Régulateur de vitesse adaptatif, Assistance de voie, Assistance latérale, ESP, Airbags rideaux latéraux, Capteur de luminosité et de pluie , Phares avec lave-phares + Assistant feux de route, Feux arrière à LED, Feux antibrouillard avec feux de virage, Servotronic, Siège avant droit rabattable, Tables rabattables à l'arrière des sièges avant (type aviation), Encadrement de vitre chromé, Barres de toit chromées, Start /Système d'arrêt avec récupération, Éclairage d'ambiance, Reconnaissance des panneaux de signalisation, Reconnaissance de fatigue, Commande vocale, Jeu de moquettes, ISOFIX pour sièges enfants, Aides au stationnement avant et arrière, Aide au stationnement (système de stationnement), Vitres arrière obscurcies en usine, Jantes en aluminium' Nizza' en 18' avec boulons antivol, pneus AirStop avec contrôle de pression des pneus,...Garantie 12 mois, 1er propriétaire, Livret d'entretien,.Vandeginste sa, Oostendestraat 159, 8820 Torhout
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.