Volkswagen Tiguan 2.0 TSI Track&Field 4Motion - trekhaak - Navi - Cruise control
€ 12.000,-
Bouwjaar | 05-01-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.400 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.400 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage WK Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zoeterwoudseweg 23 |
Postcode | 2321 GM |
Plaats | Leiden |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 5766801 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragewkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2008 - dec. 2009
Modelcode: 5N
Technische informatie
Koppel: 280 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 181 x 171 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.567 kg
Laadvermogen: 653 kg
GVW: 2.220 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 234 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
De Volkswagen Tiguan 2.0 TSI Track & Field 4Motion is een veelzijdige SUV met krachtige prestaties en een sportief design. Uitgerust met een 2.0 TSI-motor levert deze auto moeiteloos vermogen en rijcomfort, terwijl het 4Motion-vierwielaandrijvingssysteem zorgt voor uitstekende grip, zowel op de weg als off-road. De auto beschikt over een trekhaak, ideaal voor het trekken van caravans of aanhangers. Binnenin geniet je van moderne technologie zoals navigatie en cruise control, wat langere ritten comfortabel maakt. Kortom, deze Tiguan biedt een perfecte combinatie van luxe, kracht en veelzijdigheid voor zowel dagelijks gebruik als avontuurlijke trips.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.