Volkswagen Tiguan 2.0 TSI Sport&Style 4Motion
€ 9.850,-
Bouwjaar | 28-02-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.575 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.575 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Falak Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Benedenrijweg 447 |
Postcode | 3077 CJ |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23355955 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 235/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 181 x 169 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.540 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 2.170 kg
Max. trekgewicht: 998 kg (ongeremd 748 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Deze Volkswagen Tiguan komt uit 2009, werd geleverd van 01-04-2008 tot 30-09-2011 en kostte toen € 58.207,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 147 kW (200 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 210 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,5 liter per 100 km en hij weegt 1540 kg. De APK is geldig tot 21-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtiging op afspraak .
Bel ons voor een afspraak, Zo weet u zeker dat de auto aanwezig is.
Onze auto's zijn compleet gereinigd en gepoetst .
Alle inruil en financiering is mogelijk.
Bij ons is het mogelijk om de auto op uw naam te zetten 7 dagen (ook zondag en Maandag met afspraak ) per week van 09:30 uur t/m 18:30 uur
Ook per Whatsapp bereikbaar.
Getoonde prijzen zijn meeneemprijzen.
Financiering en Leasing behoort ook tot onze mogelijkheden.
Adres:
Benedenrijweg 447
3077CJ
Rotterdam
0681593191
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.