Volkswagen Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion 190PK 3x R-LineoTrekhaak
€ 39.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 08-04-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 111.194 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-04-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 111.194 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AMV Wenting |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 11 |
Postcode | 7021 BZ |
Plaats | Zelhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20678223 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | amvwenting.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 451 x 186 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.578 kg
Laadvermogen: 652 kg
GVW: 2.230 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Grijs - titaanzwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: APK
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
Te koop aangeboden wordt een super mooie en zeer dikke Volkswagen Tiguan van bouwjaar 4/2021. Dit betreft het nieuwe model in de dikste 2.0 TSI 4-Motion variant met 3x het R-Line pakket aangevinkt op de optielijst (interieur/exterieur/onderstel).
De auto is aantoonbaar dealer onderhouden en afkomstig van de 1e eigenaar. Zowel interieur als exterieur verkeren in een uitzonderlijke mooie en goede conditie. Zien is kopen!
De afleverkosten bedragen €995 euro incl 12mnd BOVAG garantie
Hoewel alle advertenties met zorg zijn samengesteld, kunnen er geen rechten worden ontleend aan eventuele onjuistheden in de advertentie. Controleer altijd zelf voor de aankoop of de auto de eigenschappen bezit die voor u doorslaggevend kunnen zijn bij de aankoop.
Om teleurstellingen te voorkomen werkt AMV Wenting uitsluitend op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.