Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 180pk 4Motion | Airco | Navi |
€ 14.950,-
Bouwjaar | 2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.758 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.758 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Armo Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | knoopshofte 13 |
Postcode | 7605 AM |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34898880 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4426 x 1809 x 1703 cm
Wielbasis: 2.604 cm
Inhoud laadruimte: 470/1.510 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.559 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 235/55R17
Armo Auto's biedt aan goed onderhouden Volkswagen Tiguan uit het jaar 2011 . De auto verkeert in een zeer nette staat en is voorzien van een volledig voertuigcheck incl reinigingsbeurt
wilt u deze auto in het echt bekijken ? bel ons dan voor een afspraak . Zo weet u zeker dat de auto aanwezig is .
Onze prijzen zijn gunstig geprijsde meeneemprijzen
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend
Wij kunnen ten alle tijden de auto op naam zetten , hiervoor is geen postkantoor nodig .
Wij kunnen ook een RDW vrijwaring afgeven
Wij zijn ma t/m zat van 09:00 tot 17:00 uur geopend
Buiten onze openingstijden zijn wij altijd op afspraak geopend
De koffie staat klaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.