Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion R-Line / Grijs kenteken / Schuif- kanteldak / ACC / Elektrische Trekhaak
€ 28.900,- excl. BTW
Bouwjaar | 21-09-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 89.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion R-Line / Grijs kenteken / Schuif- kanteldak / ACC / Elektrische Trekhaak
€ 28.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 89.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Firstgear Enschede B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ir. Schiffstraat 314 |
Postcode | 7547 RD |
Plaats | Enschede |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstgearcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2016 - 2020
Typenummer: 17705110-NLO
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 200 km/u
Ledig gewicht: 1.573 kg
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Exterieur - Deep Black Metallic
Interieur - Leder Vienna Titaanzwart
PS1 - Panorama / Schuif- kanteldak
8G3 - Dynamisch LED Koplampen
QV3 - (DAB+) Digitale Radio-ontvangst
8T8 - Automatische afstandsregeling ACC
PRX - Top View (Park Assist)
KH7 - Airconditioning Automatisch (Air Care Climatronic)
N7D - Stoelbekleding in leder Vienna
Q4H - Top-Comfortstoelen voor
4E7 - Achterklep met elektrische opening en sluiting
WIE - R-Line Exterieur, Volkswagen R
VL4 - Voetgangerherkenning
1M6 - Trekhaak Elektrisch uitklapbaar
42D - Lichtmetalen velgen ''Sebring'' 8,5 J x 19 in Grijs metallic
1XX - Multifunctiestuurwiel van Leder, met peddels
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.