Volkswagen Tiguan 1.5 TSI ACT Highline R-Line

€ 32.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 34.448 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.495 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Tiguan 1.5 TSI ACT Highline R-Line


€ 32.900,-

Algemeen

Bouwjaar 23-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 34.448 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.495 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Rik van de Burgt
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Geldropseweg 14A
Postcode 5591 EC
Plaats Heeze
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2260600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rikvandeburgt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2018 - okt. 2020

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 461 x 186 x 165 cm
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.440 kg
Laadvermogen: 690 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Een Auto. Mat een hoofdletter, zoals ze dat in Duitsland doen. Volkswagen, das Auto. Dankzij de R-Line styling heeft deze Volkswagen Tiguan de stijl en sportiviteit van een luxe coupé. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 34448 Een krachtige motor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. Zit u goed? Nou, zeker wel, met de comfortstoelen! De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Voor het overzicht tijdens iedere rit is deze Volkswagen Tiguan voorzien van een gemakkelijk afleesbaar digitaal dashboard. Dankzij de 360 graden camera kunt u zowel de voor- als achterzijde van het voertuig in het oog houden, wat bijdraagt aan een veiligere rijervaring. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Spraaksturing betekent dat u verschillende functies met uw stem kunt bedienen. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Deze Volkswagen is voorzien van connected drive services, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels en DAB ontvangst.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Tiguan samen. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Volkswagen bovendien hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Tiguan | De gewone SUV

Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?

Autotest | Volkswagen Tiguan De gewone SUV

De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept

Plus

  • nuchter en vertrouwd
  • relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
  • ruim en praktisch

Min

  • bijna dagelijks melding over storing in sensoren
  • Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)

Conclusie

Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.

Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.

Deel deze advertentie