Volkswagen Tiguan 1.4 TSI eHybrid R-Line | Pano LED Matrix Cam Trekh ACC Sfeer Keyless CarPlay

€ 40.650,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-07-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.500 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Tiguan 1.4 TSI eHybrid R-Line | Pano LED Matrix Cam Trekh ACC Sfeer Keyless CarPlay


€ 40.650,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-07-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.500 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam LaRo Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Roggemole 27
Postcode 8531 WB
Plaats Lemmer
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 36362944 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.laro.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R19
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.711 kg
Laadvermogen: 639 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Leaseprijs: € 525 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Highlights:

- 3x R-Line uitgevoerd
- eHybrid 245 pk
- Elektrisch schuif panoramadak
- IQ.Lights matrix LED
- Virtual cockpit
- Camera
- Park pilot (automatisch inparkeren)
- Elektrisch uitklapbare trekhaak
- Adaptive cruisecontrol
- Standkachel (interieur voorverwarming)
- Travel assist (automatisch sturen)
- Keyless entry
- Keyless start/stop
- ACT Active cylinder technology (cilinder uitschakeling)
- Side assist (dodehoekdetectie)
- Apple CarPlay / Android auto
- Stoel verwarming
- Sfeerverlichting
- Elektrische kofferklep
- Parkeersensoren voor+achter
- Navigatie full map
- Dealer onderhouden

= Bedrijfsinformatie =

Bij LaRo Automotive is het uiteraard mogelijk om aanvullende garantie pakketten te krijgen, dit is altijd naast de standaard garantie die u krijgt.

Autotrust Instap Garantie:

Uw garantie dekt de belangrijkste onderdelen van de aandrijving van uw auto. Indien een onderdeel van de aandrijving defect gaat, kunt u gewoon terugvallen op de zekerheid van de Instap Garantie. De onderdelen waarop u precies garantie heeft, staan in het garantieoverzicht. Dit kunt u bij ons opvragen.

Autotrust Uitgebreid Garantie:

deze garantie dekt de mechanische en elektronische onderdelen van uw auto tegen defecten. In het geval van een geldige claim worden de onderdelen en de arbeidskosten volgens de algemene voorwaarden van deze garantie vergoed. Ook voor extra details kunt u met ons contact opnemen.


Onze openingstijden:
Omdat wij al onze klanten de best mogelijke service willen bieden werken wij enkel op afspraak. U kunt altijd bellen of berichten om een afspraken te maken op elke gewenste dag, zowel 's avonds als op feestdagen. We kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen in onze showroom in het prachtige Lemmer!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Tiguan | De gewone SUV

Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?

Autotest | Volkswagen Tiguan De gewone SUV

De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept

Plus

  • nuchter en vertrouwd
  • relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
  • ruim en praktisch

Min

  • bijna dagelijks melding over storing in sensoren
  • Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)

Conclusie

Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.

Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.

Deel deze advertentie