Volkswagen Tiguan 1.4 TSI eHybrid R-Line Business+

€ 31.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.857 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Tiguan 1.4 TSI eHybrid R-Line Business+


€ 31.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.857 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Veenstra
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kuipersweg 74a
Postcode 9285 SW
Plaats Buitenpost
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38402373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autoveenstra.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Zeer dikke uitvoering. Lease en financiering mogelijk.

Volkswagen Tiguan 1.4 TSI eHybrid R-Line Business+


- Kenteken: GPR-60-R
- Merk: Volkswagen
- Model: Tiguan
- APK tot: 18-06-2025
- Tellerstand: 105857 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DGE
- Vermogen: 180 kW / 245pk
- Ledig gewicht: 1711 kg
- Max. trekgewicht: 1800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 1.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 451 cm
- Breedte: 186 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 146 - 160 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Assistentie Pakket

- Achteruitrij assistent
- Actieve noodgeval assistent
- Bots herkenning en activatie
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- Dodehoek detectie
- Parkeer assistent
- Uitwijk assistent

Pakket: Black Style

- Buitenspiegels in afwijkende kleur
- Extra getint glas achter

Pakket: Exterieur pakket

- R-Line exterieur

Pakket: Multimedia pakket plus

- Alarm klasse 3
- Multimedia scherm middel
- Navigatiesysteem full map

Pakket: LED lichtpakket

- Matrix LED koplampen

Pakket: Trailer pakket

- Aanhanger assistent
- Parkeer assistent
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar

Pakket: Winter pakket

- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dakspoiler
- Extra getint glas achter
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 19"
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
- R-Line exterieur
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Warmtewerende voorruit

Infotainment

- Audio installatie premium
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency B

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Tiguan | De gewone SUV

Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?

Autotest | Volkswagen Tiguan De gewone SUV

De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept

Plus

  • nuchter en vertrouwd
  • relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
  • ruim en praktisch

Min

  • bijna dagelijks melding over storing in sensoren
  • Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)

Conclusie

Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.

Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.

Deel deze advertentie