Volkswagen Tiguan 1.4 TSI eHybrid R-Line Business+ 245pk DSG | Panoramadak | Trekhaak | LED Matrix | Elek. achterklep | Camera | Digitaal Dashboard

€ 45.800,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 33.423 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Tiguan 1.4 TSI eHybrid R-Line Business+ 245pk DSG | Panoramadak | Trekhaak | LED Matrix | Elek. achterklep | Camera | Digitaal Dashboard


€ 45.800,-

Algemeen

Bouwjaar 10-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 33.423 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van den Brug Drachten
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Lange West 98
Postcode 9201 CH
Plaats Drachten
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 514040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandenbrug.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2021 - mei 2023

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 180 kW (245 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 58 liter
Actieradius: 57 km (47 km elektrisch)

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 186 x 168 cm
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.716 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 9 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 42 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 11-10-2026

Meer informatie?

Deze Volkswagen staat bij Van den Brug, De Lange West 98, 9201 CH Drachten.
Stel je vraag online. Ons team, Ronnie Bos, Ab van der Meer of Jochum Dijkstra, is te bereiken op telefoonnummer: 0512-514040.

Geadverteerde prijs is wegrijprijs.

Kies voor extra zekerheid met ons garantiepakket.

o € 895,- | 12 maanden BOVAG-garantie, Halve tank brandstof, Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, Nieuwe APK.


--> Auto's geadverteerd op ViaBovag.nl / DasWeltAuto.nl zijn altijd geprijsd inclusief rijklaarmaakkosten en 12 maanden BOVAG garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Van den Brug is officieel dealer voor Volkswagen, Audi, SEAT, ¦KODA, Volkswagen Bedrijfswagens. Met 5 vestigingen in Friesland is Van den Brug één van de belangrijkste autodealers van Noord-Nederland. Al sinds 1923 kun je bij ons terecht voor alles wat met jouw auto te maken heeft. Van aan-/ verkoop, leasing, financiering en verzekering tot service, onderhoud en reparatie van jouw auto. Zowel zakelijk als privé. Stel je vraag online en kom langs bij een van onze vestigingen.

Hoewel onze advertenties zorgvuldig zijn opgesteld, kunnen er geen rechten aan worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Tiguan | De gewone SUV

Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?

Autotest | Volkswagen Tiguan De gewone SUV

De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept

Plus

  • nuchter en vertrouwd
  • relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
  • ruim en praktisch

Min

  • bijna dagelijks melding over storing in sensoren
  • Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)

Conclusie

Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.

Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.

Deel deze advertentie