Volkswagen Tiguan 1.4 TSI 160PK | Cruise | Panodak | Parkeerhulp

€ 14.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-11-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 98.335 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Volkswagen Tiguan 1.4 TSI 160PK | Cruise | Panodak | Parkeerhulp


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-11-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 98.335 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Blom
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Klaverweg 11
Postcode 4157 JA
Plaats Enspijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 652007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 42086975 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoblom.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2013 - jun. 2015
Modelcode: 5N

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 181 x 170 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.425 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Let op trekhaak is niet aanwezig, deze kunnen we monteren tegen meerprijs van 875 Euro.

Duitse auto's staan bekend om hun kwaliteit, innovatie en betrouwbaarheid. Tientallen jaren Deutsche gründlichkeit staan garant voor uitstekende rijprestaties. Dit is een goed onderhouden auto waar altijd goed voor is gezorgd. Met een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak beschikt deze Volkswagen over uitstekende prestaties. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. Het daglicht valt in overvloed via het elektrisch bediende panoramadak op het fraaie interieur. Verder is de Volkswagen uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, aluminium dakrailing, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.

Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Mag de muziek wat zachter? U past het volume probleemloos aan met de audiobediening op het stuur. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Volkswagen heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. De uitrusting van deze Volkswagen is met lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Tiguan samen. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoeidheidsherkenning waarschuwt tijdig als u aan een rustpauze toe bent. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken.

Belangstelling? Bel ons en we leggen de sleutels klaar voor een proefrondje.

=

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Tiguan | De gewone SUV

Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?

Autotest | Volkswagen Tiguan De gewone SUV

De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept

Plus

  • nuchter en vertrouwd
  • relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
  • ruim en praktisch

Min

  • bijna dagelijks melding over storing in sensoren
  • Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)

Conclusie

Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.

Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.

Deel deze advertentie