Volkswagen T-ROC R-Line 2.0 TSI 190 DSG 4M BiCol EasyO A...
€ 40.994,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Toit de couleur contrastée, Digital Cockpit PRO (affichage numérique des instruments), climatisation Climatronic 2 zones, vitres arrière obscurcies (65%), caméra de recul, roue de secours comme roue de secours (cric et outils de bord), 2 liseuses avant , antivol pour roues (verrouillage de jante), électronique. Programme de stabilité (ESP), feux arrière LED, système de protection des occupants proactif, couvercle de coffre/hayon électrique. actionné - Easy Open & Close (ouverture + fermeture, contrôlé par capteur), capteur de luminosité, jantes LM 7x17 (Valencia, gris), navigation en connexion avec le smartphone (via Apple Carplay / Android Auto /...), pneus 215/55 R17 , faibles émissions Selon la norme antipollution Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AP), phares à LED, système de verrouillage/démarrage Keyless Access, intervalle d'entretien 30 000 km ou 2 ans, pack sport (châssis sport / système d'aide à la conduite : sélection du profil de conduite / direction progressive), éclairage d'ambiance blanc, affichage du niveau d'eau de lave-glace, système audio Ready 2 Discover (y compris streaming et Internet, écran tactile, Bluetooth), système audio : préparation pour l'activation ultérieure de la fonction de navigation Discover Media, rétroviseur extérieur asphérique, gauche et convexe, droit, rétroviseur extérieur couleur toit, interface Bluetooth pour téléphone portable, indicateur d'usure des plaquettes de frein, ciel de toit en tissu noir, seuils de porte avant R-Line, éclairage du plancher avant, plancher de coffre réglable en hauteur, essuie-glace arrière, intérieur : incrustations décoratives Lave Stone Black, filtre d'habitacle : filtre combiné actif, rétroviseur intérieur à atténuation automatique, carrosserie : 5 portes, appuie-tête arrière (3 fois), haut-parleurs (6), supports lombaires à l'avant, préparation de services mobiles en ligne Nous Connect et We Connect Plus, moteur 2,0 litres - 140 kW TSI, feu antibrouillard arrière, pack non-fumeur, filtre à particules essence (OPF), frein de stationnement électrique avec fonction de maintien automatique, réception radio numérique (DAB+), empattement 2590 mm, levier de vitesses/sélecteur en cuir, gicleurs de lave-glace chauffants, tiroir/compartiment de rangement sous le siège avant droit, ceintures de sécurité extérieures arrière avec tendeurs de ceinture, revêtement/revêtement de siège : tissu R-Line/micro polaire Art-Velour, sièges avant réglables en hauteur , dossier de siège avant droit rabattable, pare-soleil avec
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Roc | Deugdelijk vervoer
Elektrische auto's. Zelfrijdende functies. Slimme assistenten. Het zijn allemaal mooie ontwikkelingen, maar niet iedereen zit er op te wachten. Sommigen willen een conventionele auto met vertrouwde techniek en zo min mogelijk bemoeizuchtige elektronica. De Volkswagen T-Roc is een voorbeeld van dergelijk degelijk vervoer zonder poespas. Maar blijft het dat ook na de verjongingskuur voor modeljaar 2022?
De Volkswagen T-Roc is op ieder vlak ingehaald door de ID.4. Daarom speelt de T-Roc vanaf 2022 juist in op een vertrouwd en deugdelijk karakter met moderne doch conventionele techniek.
Plus
- ruim en praktisch
- prima weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen T-Roc is sinds 2017 op de markt. Sinds die tijd is de (auto)wereld veranderd en heeft Volkswagen vele andere modellen op de markt gebracht. Op technisch vlak is de T-Roc ingehaald door de Volkswagen ID.4 die hetzelfde kost en op de koop toe ook nog eens ruimer is, beter rijdt en voordeliger is in gebruik.
Toch ziet Volkswagen nog een toekomst voor de T-Roc, want niet iedereen is gediend van moderne fratsen. Omdat Volkswagen niet of nauwelijks investeert in verbrandingsmotoren, zijn de bestaande motoren slechts verfijnd. De vooruitgang zit voor de T-Roc in de uitrusting, de veiligheidsvoorzieningen en de aankleding van het interieur. Zo is de T-Roc wel bij de tijd, maar niet innovatief. Kortom: nog meer dan voorheen biedt de T-Roc vertrouwd en deugdelijk vervoer.