Volkswagen T-ROC Cabrio 1.5 TSI R-Line 150pk DSG7
€ 33.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 29-04-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 45.264 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 45.264 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Poppe Terneuzen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelspoort 4 |
Postcode | 4538 BN |
Plaats | Terneuzen |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)115 - 647333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopoppe.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2020 - feb. 2022
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 181 x 152 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.440 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Auto Poppe is uw officieel dealer voor Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, Seat en Skoda voor geheel Zeeland. Met onze merken bieden wij u een uitgebreid aanbod van dealerkwaliteit occasions waarbij ons streven ligt op expertise, kwaliteit en klanttevredenheid. Onze dealerbedrijven zijn gevestigd in Goes, Vlissingen, Terneuzen en Oostburg.
De prijs van deze auto is inclusief BTW, BPM, rijklaarmaakkosten en leges.
*Kijk voor onze interessante afleverpakketten op www.autopoppe.nl.
*Onze occasions worden standaard geleverd met APK, uitgebreide poetsbeurt en vloeistofcontrole.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden. Hoewel de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens te allen tijde voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Roc | Deugdelijk vervoer
Elektrische auto's. Zelfrijdende functies. Slimme assistenten. Het zijn allemaal mooie ontwikkelingen, maar niet iedereen zit er op te wachten. Sommigen willen een conventionele auto met vertrouwde techniek en zo min mogelijk bemoeizuchtige elektronica. De Volkswagen T-Roc is een voorbeeld van dergelijk degelijk vervoer zonder poespas. Maar blijft het dat ook na de verjongingskuur voor modeljaar 2022?
De Volkswagen T-Roc is op ieder vlak ingehaald door de ID.4. Daarom speelt de T-Roc vanaf 2022 juist in op een vertrouwd en deugdelijk karakter met moderne doch conventionele techniek.
Plus
- ruim en praktisch
- prima weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen T-Roc is sinds 2017 op de markt. Sinds die tijd is de (auto)wereld veranderd en heeft Volkswagen vele andere modellen op de markt gebracht. Op technisch vlak is de T-Roc ingehaald door de Volkswagen ID.4 die hetzelfde kost en op de koop toe ook nog eens ruimer is, beter rijdt en voordeliger is in gebruik.
Toch ziet Volkswagen nog een toekomst voor de T-Roc, want niet iedereen is gediend van moderne fratsen. Omdat Volkswagen niet of nauwelijks investeert in verbrandingsmotoren, zijn de bestaande motoren slechts verfijnd. De vooruitgang zit voor de T-Roc in de uitrusting, de veiligheidsvoorzieningen en de aankleding van het interieur. Zo is de T-Roc wel bij de tijd, maar niet innovatief. Kortom: nog meer dan voorheen biedt de T-Roc vertrouwd en deugdelijk vervoer.