Volkswagen T-ROC 2.0 TSI 4Motion R | Akrapovic | Panoramadak | ACC | Stoel/Stuurwiel verwarming |
€ 54.950,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 28.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Volkswagen T-ROC 2.0 TSI 4Motion R | Akrapovic | Panoramadak | ACC | Stoel/Stuurwiel verwarming |
€ 54.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 28.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mar-Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Madame Curiestraat 24A |
Postcode | 3316 GN |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55790752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mar-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2019 - dec. 2020
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 182 x 156 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.468 kg
Laadvermogen: 592 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 200 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Ben jij op zoek naar een VW T-Roc R, dan is dit de auto voor jou. Deze wagen is voorzien van opties als: Keyless acces, ACC, Stoelverwarming voor, Stuurverwarming, Panorama-dak, IQ Light, Akrapovic uitlaatsysteem, etc... De wagen is met de zwarte 19''inch velgen en het volledige R-line exterieur en interieur zeer sportief en een lust voor het oog!
Is deze VW T-Roc R waar jij naar op zoek bent? maak dan nu een afspraak bij Mar-Automotive in Dordrecht
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Mar-Automotive niet aansprakelijk voor verkeerde opties of fouten in de advertentie. Ontdekt u toch een fout? Meld het ons!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Roc | Deugdelijk vervoer
Elektrische auto's. Zelfrijdende functies. Slimme assistenten. Het zijn allemaal mooie ontwikkelingen, maar niet iedereen zit er op te wachten. Sommigen willen een conventionele auto met vertrouwde techniek en zo min mogelijk bemoeizuchtige elektronica. De Volkswagen T-Roc is een voorbeeld van dergelijk degelijk vervoer zonder poespas. Maar blijft het dat ook na de verjongingskuur voor modeljaar 2022?
![Autotest | Volkswagen T-Roc Deugdelijk vervoer](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10059/volkswagen-t-roc-10-tsi-r-line.jpg)
De Volkswagen T-Roc is op ieder vlak ingehaald door de ID.4. Daarom speelt de T-Roc vanaf 2022 juist in op een vertrouwd en deugdelijk karakter met moderne doch conventionele techniek.
Plus
- ruim en praktisch
- prima weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen T-Roc is sinds 2017 op de markt. Sinds die tijd is de (auto)wereld veranderd en heeft Volkswagen vele andere modellen op de markt gebracht. Op technisch vlak is de T-Roc ingehaald door de Volkswagen ID.4 die hetzelfde kost en op de koop toe ook nog eens ruimer is, beter rijdt en voordeliger is in gebruik.
Toch ziet Volkswagen nog een toekomst voor de T-Roc, want niet iedereen is gediend van moderne fratsen. Omdat Volkswagen niet of nauwelijks investeert in verbrandingsmotoren, zijn de bestaande motoren slechts verfijnd. De vooruitgang zit voor de T-Roc in de uitrusting, de veiligheidsvoorzieningen en de aankleding van het interieur. Zo is de T-Roc wel bij de tijd, maar niet innovatief. Kortom: nog meer dan voorheen biedt de T-Roc vertrouwd en deugdelijk vervoer.