Volkswagen T-ROC 2.0 TSI 4Motion R AKRA|PANO|BEATS|VOLLE UITVOERING
€ 39.995,-
Bouwjaar | 10-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.402 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.402 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Witte Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | broekhovenseweg 125 |
Postcode | 5021 LD |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52594998 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewitteautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 215/50 R18
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 182 x 157 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 176 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Uitzonderlijke opties:
Panoramadak
Beats audio sound systeem
Apple carplay
Dodehoek detectie
Keyless entry en go
Draadloos oplaad mogelijkheid
AKRAPOVIC uitlaat systeem
Virtual cockpit
en nog veel meer...
Inruil, financiering is mogelijk!
= Bedrijfsinformatie =
Wij als team De witte auto's heten u van harte welkom!
Voor vragen of om een afspraak in te plannen, graag contact opnemen met een van de volgende nummers en of een bericht sturen via marktplaats:
06-52594998 / 06-36099827 / 013-2600688
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Wijzigingen en typefouten worden voorbehouden. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan de advertenties, foto's, informatie en teksten op deze website kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer altijd dubbel als u specifiek op zoek bent naar bepaalde specifieke opties. Niet alleen via de omgeschreven informatie, maar ook via de getoonde foto's.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Roc | Deugdelijk vervoer
Elektrische auto's. Zelfrijdende functies. Slimme assistenten. Het zijn allemaal mooie ontwikkelingen, maar niet iedereen zit er op te wachten. Sommigen willen een conventionele auto met vertrouwde techniek en zo min mogelijk bemoeizuchtige elektronica. De Volkswagen T-Roc is een voorbeeld van dergelijk degelijk vervoer zonder poespas. Maar blijft het dat ook na de verjongingskuur voor modeljaar 2022?
De Volkswagen T-Roc is op ieder vlak ingehaald door de ID.4. Daarom speelt de T-Roc vanaf 2022 juist in op een vertrouwd en deugdelijk karakter met moderne doch conventionele techniek.
Plus
- ruim en praktisch
- prima weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen T-Roc is sinds 2017 op de markt. Sinds die tijd is de (auto)wereld veranderd en heeft Volkswagen vele andere modellen op de markt gebracht. Op technisch vlak is de T-Roc ingehaald door de Volkswagen ID.4 die hetzelfde kost en op de koop toe ook nog eens ruimer is, beter rijdt en voordeliger is in gebruik.
Toch ziet Volkswagen nog een toekomst voor de T-Roc, want niet iedereen is gediend van moderne fratsen. Omdat Volkswagen niet of nauwelijks investeert in verbrandingsmotoren, zijn de bestaande motoren slechts verfijnd. De vooruitgang zit voor de T-Roc in de uitrusting, de veiligheidsvoorzieningen en de aankleding van het interieur. Zo is de T-Roc wel bij de tijd, maar niet innovatief. Kortom: nog meer dan voorheen biedt de T-Roc vertrouwd en deugdelijk vervoer.