Volkswagen T-ROC 1.5 TSI R-Line DSG PANO
€ 34.950,-
Bouwjaar | 18-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 9.084 km |
Deuren | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 9.084 km |
Deuren | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Exclusievecars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Houtschelf 24a |
Postcode | 3371 KB |
Plaats | Hardinxveld Giessendam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25255611 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | exclusievecars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: SUV
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Interieurkleur: Zwart
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Schade: schadevrij
Deze Volkswagen T-Roc komt uit 2022, werd geleverd van 16-02-2022 tot 23-01-2023 en kostte toen € 46.424,-. Deze prachtige T-roc verkeerd in werkelijke nieuwstaat, de auto is voorzien van een benzine-motor en heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1498 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 208 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,1 liter per 100 km en hij weegt 1253 kg. De APK is geldig tot 17-03-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?
Stuur een mail naar Info@exclusievecars.nl, ook kunt u ons telefonisch bereiken op +31 (6) 25255611 of stuur ons een Whatsapp en wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Roc | Deugdelijk vervoer
Elektrische auto's. Zelfrijdende functies. Slimme assistenten. Het zijn allemaal mooie ontwikkelingen, maar niet iedereen zit er op te wachten. Sommigen willen een conventionele auto met vertrouwde techniek en zo min mogelijk bemoeizuchtige elektronica. De Volkswagen T-Roc is een voorbeeld van dergelijk degelijk vervoer zonder poespas. Maar blijft het dat ook na de verjongingskuur voor modeljaar 2022?
De Volkswagen T-Roc is op ieder vlak ingehaald door de ID.4. Daarom speelt de T-Roc vanaf 2022 juist in op een vertrouwd en deugdelijk karakter met moderne doch conventionele techniek.
Plus
- ruim en praktisch
- prima weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen T-Roc is sinds 2017 op de markt. Sinds die tijd is de (auto)wereld veranderd en heeft Volkswagen vele andere modellen op de markt gebracht. Op technisch vlak is de T-Roc ingehaald door de Volkswagen ID.4 die hetzelfde kost en op de koop toe ook nog eens ruimer is, beter rijdt en voordeliger is in gebruik.
Toch ziet Volkswagen nog een toekomst voor de T-Roc, want niet iedereen is gediend van moderne fratsen. Omdat Volkswagen niet of nauwelijks investeert in verbrandingsmotoren, zijn de bestaande motoren slechts verfijnd. De vooruitgang zit voor de T-Roc in de uitrusting, de veiligheidsvoorzieningen en de aankleding van het interieur. Zo is de T-Roc wel bij de tijd, maar niet innovatief. Kortom: nog meer dan voorheen biedt de T-Roc vertrouwd en deugdelijk vervoer.