Volkswagen T-ROC 1.5 TSI DSG Black Style IQ.Light/Leder/Navi/Keyless/Camera/19 Misano/Dab+
€ 42.945,- incl. BTW
Bouwjaar | 20-08-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen T-ROC 1.5 TSI DSG Black Style IQ.Light/Leder/Navi/Keyless/Camera/19 Misano/Dab+
€ 42.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-08-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | iAuto.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gelderlandhaven 2Y |
Postcode | 3433 PG |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 4288665 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.iauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2022 - jan. 2024
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 182 x 158 cm
Wielbasis: 259 cm
Inhoud laadruimte: 445/1.290 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.258 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 615 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 20-08-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
In verschillende kleuren uit voorraad leverbaar, onder andere: Deep Black, Indium Grey en Pyrit Silver. 08-2024 T-Roc met de krachtige en zuinige 1.5 TSI 110kW/150pk motor in combinatie met de DSG-7 automaat. In de zeer luxe en sportieve "Black Style" uitvoering met zeer veel opties o.a.: Virtual Cockpit Pro, climate control, parkeersensoren voor en achter met parkeerhulp en de originele achteruitrijcamera, IQ.Light Full LED verlichting, Keyless entry/start, App connect (Apple CarPlay/Android), origineel navigatiesysteem Discover Media, DAB+, elektrisch inklapbare spiegels met dodehoek sensor, stoelverwarming en stuurverwarming, originele 19" Misano Black lichtmetalen velgen, ergoActive bestuurdersstoel met massagefunctie, lederen / alcantara bekleding en een adaptieve cruise control. Deze auto wordt geleverd inclusief de originele fabrieksgarantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Roc | Deugdelijk vervoer
Elektrische auto's. Zelfrijdende functies. Slimme assistenten. Het zijn allemaal mooie ontwikkelingen, maar niet iedereen zit er op te wachten. Sommigen willen een conventionele auto met vertrouwde techniek en zo min mogelijk bemoeizuchtige elektronica. De Volkswagen T-Roc is een voorbeeld van dergelijk degelijk vervoer zonder poespas. Maar blijft het dat ook na de verjongingskuur voor modeljaar 2022?
De Volkswagen T-Roc is op ieder vlak ingehaald door de ID.4. Daarom speelt de T-Roc vanaf 2022 juist in op een vertrouwd en deugdelijk karakter met moderne doch conventionele techniek.
Plus
- ruim en praktisch
- prima weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen T-Roc is sinds 2017 op de markt. Sinds die tijd is de (auto)wereld veranderd en heeft Volkswagen vele andere modellen op de markt gebracht. Op technisch vlak is de T-Roc ingehaald door de Volkswagen ID.4 die hetzelfde kost en op de koop toe ook nog eens ruimer is, beter rijdt en voordeliger is in gebruik.
Toch ziet Volkswagen nog een toekomst voor de T-Roc, want niet iedereen is gediend van moderne fratsen. Omdat Volkswagen niet of nauwelijks investeert in verbrandingsmotoren, zijn de bestaande motoren slechts verfijnd. De vooruitgang zit voor de T-Roc in de uitrusting, de veiligheidsvoorzieningen en de aankleding van het interieur. Zo is de T-Roc wel bij de tijd, maar niet innovatief. Kortom: nog meer dan voorheen biedt de T-Roc vertrouwd en deugdelijk vervoer.