Volkswagen T-ROC 1.5 TSI 150 7DSG Oranje Edition Automaat | Zijruiten achter en achterruit getint 65% lichtabsorberend | Rijstrookbehoudassistent Lane Assist | Rijstro
€ 38.075,- incl. BTW
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen T-ROC 1.5 TSI 150 7DSG Oranje Edition Automaat | Zijruiten achter en achterruit getint 65% lichtabsorberend | Rijstrookbehoudassistent Lane Assist | Rijstro
€ 38.075,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Udenhout Volkswagen en Audi - Eindhoven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wekkerstraat 43 |
Postcode | 5652 AN |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2197700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | udenhout.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 348456
Productienummer: 348456
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 833 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Max. aslast voor: 980 kg
Max. aslast achter: 920 kg
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 182 x 158 cm
Wielbasis: 259 cm
Draaicirkel: 11 m
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 445 kg
GVW: 1.700 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)
Accu
Accu snelladen: nee
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Overige informatie
Rijklaargewicht: 1355 kg
Interieur: 'Life' bekleding
Profiteer tijdelijk van een extra aantrekkelijke inruilpremie twv 2000 euro *De actieprijs is inclusief inruilpremie en geldig tot 15-11-2024.
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Roc | Deugdelijk vervoer
Elektrische auto's. Zelfrijdende functies. Slimme assistenten. Het zijn allemaal mooie ontwikkelingen, maar niet iedereen zit er op te wachten. Sommigen willen een conventionele auto met vertrouwde techniek en zo min mogelijk bemoeizuchtige elektronica. De Volkswagen T-Roc is een voorbeeld van dergelijk degelijk vervoer zonder poespas. Maar blijft het dat ook na de verjongingskuur voor modeljaar 2022?
De Volkswagen T-Roc is op ieder vlak ingehaald door de ID.4. Daarom speelt de T-Roc vanaf 2022 juist in op een vertrouwd en deugdelijk karakter met moderne doch conventionele techniek.
Plus
- ruim en praktisch
- prima weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen T-Roc is sinds 2017 op de markt. Sinds die tijd is de (auto)wereld veranderd en heeft Volkswagen vele andere modellen op de markt gebracht. Op technisch vlak is de T-Roc ingehaald door de Volkswagen ID.4 die hetzelfde kost en op de koop toe ook nog eens ruimer is, beter rijdt en voordeliger is in gebruik.
Toch ziet Volkswagen nog een toekomst voor de T-Roc, want niet iedereen is gediend van moderne fratsen. Omdat Volkswagen niet of nauwelijks investeert in verbrandingsmotoren, zijn de bestaande motoren slechts verfijnd. De vooruitgang zit voor de T-Roc in de uitrusting, de veiligheidsvoorzieningen en de aankleding van het interieur. Zo is de T-Roc wel bij de tijd, maar niet innovatief. Kortom: nog meer dan voorheen biedt de T-Roc vertrouwd en deugdelijk vervoer.