Volkswagen T-Cross Polo 1.0 TSI 110PK Life Apple carplay, Adapt cruisecontrol, PDC, Dakdragers, Lichtmetalenvelgen
€ 24.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-05-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.803 km |
Deuren | - |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen T-Cross Polo 1.0 TSI 110PK Life Apple carplay, Adapt cruisecontrol, PDC, Dakdragers, Lichtmetalenvelgen
€ 24.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.803 km |
Deuren | - |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MK Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldoven 1110 |
Postcode | 6826 TS |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 7620990 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mkautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.152 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.732 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis service pakket (inbegrepen): Het basis service pakket omvat: tenaamstelling, minimaal 3 maanden APK, wettelijke garantie, inspectie volgens dealer voorschriften.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- MK afleverpakket (€ 695 meerprijs): Dit afleverpakket omvat: tenaamstelling, minimaal 1 jaar APK keuring, 6 maanden garantie, een halve tank brandstof, onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, poetsen / reinigen in- en exterieur en uiteraard strenge algemene controle volgens dealer voorschriften.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis service pakket"): Huisgarantie
- BOVAG garantie pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket omvat, 12 maanden BOVAG garantie, nieuwe APK, een volle tank brandstof, onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, poetsen / reinigen in- en exterieur, tenaamstelling.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis service pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Wat zo veel mensen zien in een Volkswagen? Nou, de sportieve rijkwaliteiten bijvoorbeeld. En de innovatieve motortechniek. Het tijdloze, strakke design. De uitstekende rijeigenschappen. We noemen maar een paar voorbeelden, maar die gelden ook voor deze T-Cross. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze T-Cross ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, geluidsisolerende ramen, LED-achterlichten, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.
Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audiosysteem (met dab-radio!). Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Ook sportstuur met schakelpaddels, boordcomputer en c
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.