Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style ZEER LUXE UITVOERING
€ 15.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 19-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 140.972 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 140.972 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koorevaar Auto's |
Contactpersoon | E. Koorevaar |
Adres | A 66 |
Postcode | 2975 BC |
Plaats | Ottoland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20336831 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koorevaarautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 176 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.155 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Beschikbare afleverpakketten:
- COULANCE REGELING (zonder meerprijs): Auto s met een verkoopprijs boven de 4500 euro worden geleverd met een nieuwe apk en een coulance regeling van maximaal 3 maanden na levering. Dit houdt in dat bij reparaties ,die samenhangen met gebreken die binnen 3mnd na aankoop zijn ontstaan ,de arbeid ten allen tijde voor onze rekening is; het materiaal komt voor rekening van de koper. Uitgezonderd zijn olielekkage en elektronische storingen.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Afleverpakket (1) (€ 350): Auto s met een verkoopprijs boven de 4500 euro worden geleverd met een afleveringsbeurt en een nieuwe apk en de coulance regeling is van toepassing
- Afleverpakket (2) (€ 700): Auto s met een verkoopprijs boven de 4500 euro worden geleverd met een afleveringsbeurt en een nieuwe apk en 3 maanden volledige koorevaar autos garantie/vergelijkbaar met de bovag garantie
- Afleverpakket (3) (€ 1.000): Auto s met een verkoopprijs boven de 4500 euro worden geleverd met een volledige poetsbeurt van de auto zowel van binnen als van buiten, nieuwe apk 12 maanden autotrust garantie pakket en een uitgebreide onderhoudsbeurt
Deze Volkswagen T-Cross komt uit 2019, werd geleverd van 01-01-2019 tot 30-09-2020 en kostte toen € 28.839,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 193 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,2 liter per 100 km en hij weegt 1155 kg. De APK is geldig tot 19-08-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.Koorevaar autos is gevestigd in noordeloos sinds 2007 wij repareren universeel ,zijn echter gespecialiseerd in de vag groep door uitgebreide kennis van zaken kunnen wij u autos aanbieden welke geheel zijn nagekeken op eventuele gebreken en mankementen om te voorkomen dat u een kat in de zak koopt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.