Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style / Stoelverwarming / Airco / Trekhaak
€ 20.750,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 153.444 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 153.444 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage De Wit Schoonhoven |
Contactpersoon | K. de Wit |
Adres | De Diamant 6 |
Postcode | 2872 ZZ |
Plaats | Schoonhoven |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 382871 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragedewit-schoonhoven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 176 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 maanden Bovag: 12 Maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Volkswagen T-Cross. De R-Line styling maakt deze Volkswagen T-Cross een opvallende verschijning, lekker sportief en een tikje brutaal. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze T-Cross ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audio-installatiesysteem (met DAB-radio!) en het navigatiesysteem. Extra makkelijk is de draadloze telefoonlader. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. Ook regensensor, sportstuurwiel, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook horen tot de voorzieningen op deze auto.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. De veiligheidssystemen in deze auto nemen het zelfs waar als de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont, en waarschuwen dan met een duidelijk signaal. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen en vergroot de veiligheid voor u en uw passagiers. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie, hill hold functie, frontale botsbescherming en ba
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.