Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style DSG/Automaat/Navigatie/1j gar1
€ 26.990,-
Bouwjaar | 01-11-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 4.568 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 4.568 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Driesen Automobiel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Louis Pasteurstraat 19 |
Postcode | 3920 |
Plaats | Lommel |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)11 - 603111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | driesen-automobiel.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant (WLTP): 6,3 l/100km
mission de CO2 (WLTP): 142 g/km
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
Eerste inschrijving:30/11/2023.
Automaat!!!!!
Navigatie via carplay.
Automatische airco.
Licht sensor.
Adaptieve cruise control.
Aluminium velgen.
Achteruitrijcamera.
Parkeersensors voor en achteraan.
Donker getinte ruiten achteraan.
Reserve wiel.
Verwarmde zetels.
Lane keeping.
DAB radio.
DRIESEN COMFORT+(balloonkrediet) : financieringsaanbod geldig mits goedkeuring van het dossier door de kredietgever en onder voorbehoud van tariefwijzigingen.
Verkoop op afbetaling inclusief 5 JAAR GARANTIE EN PECHVERHELPING.
Voorbeeld:
Voorschot: 0
Maandbedrag: 403 = ( inclusief 5 jaar garantie)
Restwaarde: 9.450 looptijd: 60 maanden.
INCLUSIEF 5 JAAR garantie uitbreiding.
Informeer bij je Driesen kredietbemiddelaar.
Let op, geld lenen kost ook geld.
Belgisch voertuig met onderhoudsboekje.
Carpass km garantie certificaat.
Eigen werkplaats.
Kijk op www.driesen-automobiel.be
Steeds meer als 50 wagens in voorraad
(1) Exclusief 249 kosten rijklaar maken (Officile voorplaat, gevaren driehoek, brandblusser, fluovestje, EHBO Kit,Cleaning,Keuring)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.