Volkswagen T-Cross 1.0 TSI | R-Line | DSG | Adaptive Cruise | Garantie |
€ 22.244,-
Bouwjaar | 10-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.397 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.397 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Giele |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marie Curiestraat 11 |
Postcode | 3846 BW |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52682509 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | veluweexclusive.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Ledig gewicht: 1.170 kg
Wielbasis: 255 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Welkom bij Veluwe Exclusive onderdeel van Autobedrijf Giele.
Deze Volkswagen T-Cross is zeer rijk uitgevoerd met o.a. het R-line pakket. Stoere wielen en veel comfort door o.a. deze opties:
- Adaptive Cruise Control
- Climate Control
- Achteruitrijcamera
- Led verlichting
Wij leveren deze Volkswagen compleet af ( 12 maanden garantie, beurt, APK) voor onze scherpe All-in prijs.
Voor meer foto's en informatie over dit voertuig mag u via onderstaande gegevens contact met ons opnemen. Wij sturen u graag een uitgebreide fotoreportage toe.
Bel, Whatsapp of e-mail voor een afspraak.
Wij zijn alleen op afspraak geopend.
Met vriendelijke groet,
Veluwe Exclusive - Autobedrijf Giele
info@veluweexclusive.nl
06-52682509
www.veluweexclusive.nl
Wij stellen onze advertentie zorgvuldig samen, helaas kan het voorkomen dat er een foutieve optie of vermelding in voorkomt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.