Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-Line 81KW/110PK DSG, R-Line, digital cockpit pro, keyless entry, trekhaak 18 LMV, R-Line in en exterieur, executive advance pakket, assisten
€ 27.950,-
Bouwjaar | 14-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.666 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-Line 81KW/110PK DSG, R-Line, digital cockpit pro, keyless entry, trekhaak 18 LMV, R-Line in en exterieur, executive advance pakket, assisten
€ 27.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.666 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thur Genderen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kelderstraat 17 |
Postcode | 4265 HG |
Plaats | Genderen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 351156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.thur.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 411 x 177 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Carbon flag / crystal grey
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Das WeltAuto (€ 495 meerprijs):
Een gebruikte auto krijgt pas het predicaat Das WeltAuto als de auto op 130 punten is gecontroleerd en goedgekeurd. De geselecteerde auto's worden getest, gekeurd en vernieuwd totdat deze optimaal geprepareerd zijn.
*Zie voorwaarden in onderstaande link
https://www.dasweltauto.nl/over-ons/
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Das WeltAuto; Nieuwe APK
Autobedrijf Thur is al ruim 90 jaar een gewaardeerd familiebedrijf in Genderen en omstreken en is officieel merkdealer van Volkswagen, Seat en Volkswagen Bedrijfswagens. Daarom mag u ook bij een occasion van Autobedrijf Thur de kwaliteit van een merkdealer verwachten.
Op particulier aangekochte occassions boven €4500,- verlenen wij 12 maanden garantie*
Op zakelijk aangekochte occassions boven de €4500-, verlenen wij 6 maanden garantie*
*Indien er fabrieksgarantie op het voertuig zit is dat leidend.
Daarnaast biedt Autobedrijf Thur ook diverse mogelijkheden op het gebied van verzekering en financiering. Hoewel deze site zo accuraat mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen en fouten in de gegevens ten allen tijde voorbehouden en kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.