Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life United Automaat Navigatie | Camera | Stoelverwarming | Dode hoek assistent

€ 24.500,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 51.000 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life United Automaat Navigatie | Camera | Stoelverwarming | Dode hoek assistent


€ 24.500,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 51.000 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Rooij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres C. de Haasweg 12
Postcode 3721 TK
Plaats Bilthoven
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2204816 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.derooijauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2020 - nov. 2023

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 620 kg)
Wielbasis: 255 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Energielabel: D

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- De Rooij budget (zonder meerprijs): Aflevering zonder garantie. Wij controleren de vloeistoffen en bandenspanning en zetten de auto op uw naam.
- De Rooij 3 maanden Motor + Bak (€ 595): Controle van de vloeistoffen en bandenspanning, registratie van de nieuwe auto op uw naam, 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak.
- De Rooij 6 Maanden Select (€ 895): 6 Maanden Select garantie, een uitgebreide afleverinspectie, registratie van de nieuwe auto op uw naam.
- BOVAG Garantie 12 maanden (€ 1.295): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

U kunt bij ons kiezen voor afleverpakketten.

Pakket 1 kost € 0 ,- : wettelijke garantie, afleverinspectie, reinigen binnen en buiten , te naam stellen e/o vrijwaren.
Pakket 2 kost € 595,- : 3 Maanden garantie op motor en versnellingsbak (Alle delen die in de olie lopen) afleverinspectie, reinigen binnen en buiten , te naam stellen e/o vrijwaren.
Pakket 3 kost € 895,- : 6 Maanden Select garantie, inclusief uitgebreide afleverinspectie, minimaal 6 maanden APK keuring, poetsen en administratieve afhandeling.
Pakket 4 kost € 1295,- : 12 Maanden Bovag garantie, uitgebreide afleverinspectie, volledig poetsen en reinigen van binnen en buiten, administratieve afhandelingen.

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf de Rooij is sinds 1928 gevestigd in De Bilt. Wij zijn gespecialiseerd in Volkswagen, Audi en Skoda. Heeft u wensen met betrekking tot opties die niet aanwezig zijn zoals trekhaken, parkeersensoren of andere opties vraag ons dan naar de mogelijkheden. Wij denken graag met u mee en er is veel mogelijk.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven

De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?

Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven

Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.

Plus

  • alles gewoon en vertrouwd
  • stoelen voor Europees postuur
  • prima rijeigenschappen

Min

  • duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto

Conclusie

Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.

De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.

Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.

Deel deze advertentie