Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life EditionAppconnectCamera
€ 30.895,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.129 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 9.129 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AXXIAUTO B.V. |
Contactpersoon | Sjaak Melissant / Sebastiaan Touwslager |
Adres | Watertoren 25 |
Postcode | 3247 CL |
Plaats | Dirksland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)187 - 603590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53347959 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.axxiauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 191 km/u
Ledig gewicht: 1.155 kg
Wielbasis: 255 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (2)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Bosch Best Car Selection
37008 3-punts-veiligheidsgordel achter midden 3C7
70600 Aandrijvingstype: Frontaandrijving 1X0
18802 Achterlichten LED 8VG
26816 Airbag Bestuurders-/passagierskant, Passagiersairbag uitschakelbaar 4UF
28926 Airconditioning met Actief combi-filter 9AB
18596 Automatische koplampactivering met Leaving Home / Guide-me-home verlichting, Dagrijlicht LED 9I5
37805 Bagageruimteverlichting 9E1
39688 Bagageruimtevloer hoogteverstelbaar 3GD
25906 Bandencontrole-indicator 7K1
25039 Bluetooth-interface voor Mobiele telefoon 9ZX
15321 Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar met Stoeprandfunctie rechts 6YD
15904 Buitenspiegel en Portiergrepen buiten in voertuigkleur 6FF
15482 Buitenspiegel met Omgevingslicht en Projectie-functie 1J2
21374 Bumper Life 2JG
16197 Dakreling zwart 3S2
26106 Dashboard gewatteerd 4N1
25531 Digital Dashboard (Instrumentendisplay digitaal) 7J1
70321 Elektron. stabiliteitsprogramma (ESP) Remassistent, ASR/ABS, EDS, MSR 1AS
40904 Handremgreep Leer 6PC
26913 Hoofdairbag-systeem voor en achter incl. Zij-airbag voor 4X3
34807 Hoofdsteunen achter (3-voudig) 3Q6
34716 Hoofdsteunen voor geoptimaliseerde veiligheid 5ZF
26283 Interieurinrichting: Decordelen Life 5MB
39313 Isofix-houder voor Kinderzitje aan Passagiersstoel en Achterbank (incl. i-Size-Kinderstoel) 3A2
18034 Koplamp en Dagrijlicht LED 8IT
27402 Laadruimteafdekking 3U1
37722 Leeslampen achter, extra 8S3
504 Longlife-Service QG1
27226 Middenarmsteun voor met Opbergvak en USB-aansluiting (2) achter 6E3
25062 Mobiele online diensten Voorbereiding We Connect / We Connect Plus / VW Connect / VW Connect Plus YOS
80751 Motor 1,0 L - 85 kW TSI Katalysator (DUSA) DUSA
25045 Multimedia-interface 2 x USB (Type C) voor en 2 x USB-aansluiting (Type C) Middenconsole achter (45 W) U9E
24902 Noodoproepsysteem NZ4
33302 Opbergtas aan Voorstoelleuningen 4U5
25800 Parkeerhulp voor en achter 7X2
20030 Raamsierlijsten zwart 4ZE
24052 Radio-ontvangst digitaal (DAB+) QV3
42952 Rijassistent-systeem Detectie van afleiding en vermoeidheid EM2
70603 Rijassistent-systeem Hill-Assist UG1
40957 Rijassistent-systeem Omgevingsbewakingssysteem (Front assist) met City-noodremfunctie 6K2
42907 Rijassistent-systeem Rijbaanassisten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.