Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life / Climate / Lane assist etc.
n.o.t.k.
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-04-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.795 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.795 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Oost-Nederland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijvenweg 5 |
Postcode | 7251 KX |
Plaats | Vorden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53630312 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisoostnederland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life / Climate / Lane assist etc.
- Kenteken: Z-725-RF
- Merk: Volkswagen
- Model: T-Cross
- APK tot: 30-04-2025
- Tellerstand: 45795 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: DKL
- Vermogen: 70 kW / 95pk
- Ledig gewicht: 1145 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 411 cm
- Breedte: 176 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
- Velgmaat: 16 inch
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Metaalkleur
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Smartphone integratie
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) voor
- Lichtmetalen velgen multi-spaaks 16"
- Multimedia scherm middel
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Volkswagen T-Cross
De Volkswagen T-Cross werd gelanceerd in april 2019 en staat op het modulaire MQB-platform. Hoewel het de kleinste SUV van Volkswagen is, is de auto nog verrassend ruim van binnen. Mede door de achterbank die in zijn geheel 14 centimeter kan worden verschoven en de optionele neerklapbare passagiersleuning.
Dit exemplaar
De door ons aangeboden T-Cross betreft een Life uitvoering welke daarnaast nog is voorzien van mooie aanvullende opties zoals climate control, stoelverwarming, lane assit, blindspot monitor en nog veel meer. Deze mooie T-Cross is rechtstreeks afskomstig van de eerste Duitse eigenaresse en dealer onderhouden, goed voor nog vele veilige kilometers dus!
Optielijst:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
![Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10338/volkswagen-t-cross-10-tsi-r-line-business-dsg.jpg)
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.