Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life Automaat
€ 22.000,-
Bouwjaar | 18-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.534 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.534 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HP Autoverkoop B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sterrebaan 12 |
Postcode | 3542 DK |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2384000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hpautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 411 x 176 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Ul,titaanzwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard inbegrepen (inbegrepen): Standaard (inbegrepen):Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges
- HP Autoservice Basis Pakket (€ 395 meerprijs):
Technische inspectie en vloeistoffen op pijl
Nieuwe APK
1 maand Garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak
- HP Autoservice Medium Pakket (€ 695 meerprijs):
Nieuwe APK
Onderhoudsbeurt klein
3 maanden garantie op draaiend gedeelte van de motor en versnellingsbak
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard inbegrepen "): BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- HP Autoservice Premium Pakket (€ 995 meerprijs):
Nieuwe APK keuring
Bovag 40 puntencheck
Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van onderhoudsbeurt)
6 maanden volledige garantie (10.000 km), volgens de Bovag voorwaarden
Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-
(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard inbegrepen "): Nieuwe APK
- HP Autoservice Premium Plus Pakket (€ 1.295 meerprijs):
Nieuwe APK keuring
Bovag 40 puntencheck
Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van onderhoudsbeurt)
Vervanging slijtagedelen wat binnen 10.000 km/1 jaar vervangen moet worden
12 maanden volledige garantie (20.000 km), volgens de Bovag voorwaarden
Gratis 12 maanden pechhulp Europa
Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-
(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.