Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life Automaat

€ 22.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-09-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.534 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life Automaat


€ 22.000,-

Algemeen

Bouwjaar 18-09-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.534 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HP Autoverkoop B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sterrebaan 12
Postcode 3542 DK
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2384000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hpautoservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 411 x 176 cm
Wielbasis: 255 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieur: Ul,titaanzwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard inbegrepen (inbegrepen): Standaard (inbegrepen):Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges
- HP Autoservice Basis Pakket (€ 395 meerprijs):
Technische inspectie en vloeistoffen op pijl
Nieuwe APK
1 maand Garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak
- HP Autoservice Medium Pakket (€ 695 meerprijs):
Nieuwe APK
Onderhoudsbeurt klein
3 maanden garantie op draaiend gedeelte van de motor en versnellingsbak
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard inbegrepen "): BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- HP Autoservice Premium Pakket (€ 995 meerprijs):
Nieuwe APK keuring
Bovag 40 puntencheck
Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van onderhoudsbeurt)
6 maanden volledige garantie (10.000 km), volgens de Bovag voorwaarden
Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-

(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard inbegrepen "): Nieuwe APK
- HP Autoservice Premium Plus Pakket (€ 1.295 meerprijs):
Nieuwe APK keuring
Bovag 40 puntencheck
Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van onderhoudsbeurt)
Vervanging slijtagedelen wat binnen 10.000 km/1 jaar vervangen moet worden
12 maanden volledige garantie (20.000 km), volgens de Bovag voorwaarden
Gratis 12 maanden pechhulp Europa
Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-

(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven

De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?

Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven

Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.

Plus

  • alles gewoon en vertrouwd
  • stoelen voor Europees postuur
  • prima rijeigenschappen

Min

  • duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto

Conclusie

Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.

De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.

Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.

Deel deze advertentie