Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life Automaat Virtual Cockpit / Apple Carplay / Stoelverwarming / Adaptive Cruise / Org. NL N.A.P.
€ 17.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 09-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 155.720 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life Automaat Virtual Cockpit / Apple Carplay / Stoelverwarming / Adaptive Cruise / Org. NL N.A.P.
€ 17.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 155.720 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Mooij B.V. |
Contactpersoon | Sander Mooij |
Adres | Lange Vonder 16 |
Postcode | 5741 TT |
Plaats | Beek En Donk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 778267 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automooij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2019 - sep. 2020
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 10.000 km
Garantie: Standaard 3 maanden garantie op de draaiende delen van de motor + versnellingsbak. Tegen een meerprijs heeft u de keuze uit 6 tot 24 maanden volledige garantie. Kijk op onze website of vraag naar de voorwaarden.
Mooie Volkswagen T-Cross 1.0 TSI automaat uit 2019 met 155.720 km op de teller met Nationale Auto Pas.
Deze auto verkeert in een zeer nette staat, is altijd perfect onderhouden (altijd bij de officiële dealer) en aantoonbaar afkomstig van de eerste eigenaar.
Alle boekjes zijn aanwezig, incl. volledige historie, beide sleutels, NAP certificaat (kilometerstand waarborg), etc.
Auto is rijkelijk uitgerust en voorzien van vele extra opties, o.a.;
-Automaat (7-traps)
-Navigatiesysteem / Draadloze Apple CarPlay
-Bluetooth telefoonkoppeling
-Cruise control (Adaptief)
-Stoelverwarming
-Draadloze telefoonlader
-Digitale cockpit
-Parkeersensoren (voor en achter)
-Licht- en regensensor
-Licht metalen velgen
-Half lederen bekleding
-Airconditioning
-Dodehoek-detectie
-Lane assist
-Privacy Glass / Getinte ramen
-Multifunctioneel stuurwiel
-IsoFix
-Etc.
Voor meer foto's van uw mogelijk toekomstige auto (en in hoge resolutie) neemt u een kijkje op onze website www.automooij.nl onder het kopje voorraad.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk, vraag om een voorstel: vermeld daarbij de kilometerstand, het kenteken, noemenswaardige opties en/of gebreken.
Trekhaak leverbaar tegen meerprijs;
-Vast €495
-Afneembaar €695
Wij berekenen GÉÉN RIJKLAAR-MAAK KOSTEN; wij adverteren met scherpe meeneemprijzen. Desgewenst kunt u kiezen voor een afleverpakket. Hiervoor krijgt uw aangekochte auto;
o Onderhoudsbeurt
o Nieuwe APK
o Eventueel poetsbeurt
o Tenaamstelling van uw aankoop / vrijwaring van uw huidige auto op locatie
Dit pakket is optioneel. Tevens zijn er diverse garantievormen mogelijk, vraag naar de voorwaarden.
Disclaimer: alle moeite is genomen om de informatie om deze advertenti
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.