Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Go
€ 20.995,- incl. BTW
Bouwjaar | 29-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 13.261 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 13.261 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Arjan van Houtum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Vlonder 7 |
Postcode | 5427 DB |
Plaats | Boekel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 327300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfarjanvanhoutum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2021 - apr. 2023
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.155 kg
Wielbasis: 255 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Energielabel: C
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
= Bedrijfsinformatie =
AutoHoutum heeft alle moeite genomen om de informatie over deze auto zo goed en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie maar controleer bij aankoop de zaken die je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de informatie in onze advertentie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.