Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG Style CARPLAY ACC DAB CAMERA STOELVW '21
€ 24.241,-
Bouwjaar | 22-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.273 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.273 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoSale B.V. |
Contactpersoon | theo kliebisch |
Adres | Landweerstraat-Zuid 91A |
Postcode | 5349 AK |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 46160094 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 46160094 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosale.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2020 - 2024
Referentienummer: 8378
Productienummer: 8378
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.198 kg
Laadvermogen: 572 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Bijzonder luxe uitgeruste en bijzonder fijn rijdende Volkswagen T-Cross Style met de 111pk sterke 1.0 TSI benzine motor in combinatie met de opvallend snel schakelende 7 traps DSG automaat.
Nieuwstaat! Slechts een kilometerstand van 23.000 km !!
Dit is een luxe Style uitvoering met diverse opties waaronder Apple Carplay / Android Auto, LED Koplampen, Adaptieve Cruise Control, Rijstrooksensor, Dodehoeksensor, DAB+ Digitale Radio, Stoelverwarming, Achteruitrijcamera, Parkeersensoren voor en achter, Keyless Go, 17'' Lichtmetalen Velgen, Trekhaak en nog veel meer!
Kom langs voor een proefrit!
Wegenbelasting is 52,- per maand.
= Bedrijfsinformatie =
* Grote fotorapportage op www.autosale.nl
* Alle inruil is mogelijk.
Bij AutoSale B.V. maken wij graag heldere afspraken rondom de aanschaf van uw nieuwe auto.
Wij gaan voor een goed en tevreden gevoel ! U kiest bij ons zelf voor 3 , 6 of 12 maanden schriftelijke garantie. (zie button Service en Garantie op onze website.)
bij het verkopen van een consignatie auto komt er altijd een 12 maanden garantie pakket op de prijs van de auto
Wij hanteren standaard € 295,- service kosten .
Wij weten als geen ander dat het kopen van een nieuwe auto voor veel mensen een hele opgave is.
Hierbij zijn betrouwbaarheid en de prijs belangrijke factoren. Door onze jarenlange ervaring bij het inkopen van auto's weten wij als geen ander welke auto's wij wél en welke vooral niet te koop aan moeten bieden aan onze klanten. Hierdoor koopt u bij AutoSale altijd een kwaliteits occasion met een GEGARANDEERDE CORRECTE KM stand . Bovendien zijn al onze occasions voorzien van originele onderhoudsboekjes en eventuele garagerekeningen. Kortom een auto voor jarenlang rijplezier.
AutoSale is al vanaf 1996 actief in de Nederlandse Automotive branche !
Al onze occasions van 2021 2022 en 2023 vallen onder de Nederlandse DEALER fabrieksgarantie van de desbetreffende merkdealer !
mits deze nog van toepassing is !
Informeer ook eens naar onze zeer gunstige financieringstarieven.
Kijk voor de volledige voorraad en onz
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.