Volkswagen T-Cross 1.0 TSi 95 pk Life | Navigatie | Parkeersensoren
€ 18.600,- incl. BTW
Bouwjaar | 17-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 55.865 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 55.865 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jan Kok |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Marsweg 61 |
Postcode | 8013 PE |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4657000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jankok.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2019 - nov. 2023
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Rijklaar (inbegrepen): Geldige APK keuring, vloeistoffencontrole, gepoetst en indien van toepassing fabrieksgarantie.
- Afleverpakket Service (€ 695 meerprijs): LongLife onderhoudsbeurt, nieuwe APK keuring, mobiliteitsservice en 6 maanden huis-garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket Rijklaar"): Das WeltAuto (6 maanden); BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK
- Afleverpakket Premium (€ 995 meerprijs): LongLife onderhoudsbeurt, nieuwe APK-keuring, mobiliteitsservice en 12 maanden BOVAG-garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket Rijklaar"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Volkswagen T-Cross in de robuuste Life uitvoering van eerste eigenaar, dealer onderhouden en origineel Nederlands geleverd in de metallic lak 'Limestone Grey'.
Deze Volkswagen T-Cross maakt gebruik van de betrouwbare, krachtige maar zuinige 1.0 TSi 95 pk benzine turbo motor i.c.m. 5 handgeschakelde versnellingen.
Het betreft een compleet uitgevoerde Volkswagen T-Cross met leuke extra's als; adaptieve cruise control, automatisch inparkeersysteem, parkeersensoren voor en achter, automatisch dimmende binnenspiegel, in hoogte verstelbare voorstoelen, verstelbare lendensteun, navigatiesysteem, bluetooth telefoonverbinding voor bellen en muziek streamen, airconditioning, multifunctioneel lederen stuurwiel, start- stopsysteem, lichtsensor, regensensor, automatische dimlichten en nog veel meer leuke extra's.
Wij vertellen graag meer over deze complete Volkswagen T-Cross in onze showroom aan de Marsweg 61 in Zwolle.
Autobedrijf Jan Kok :: Officieel SEAT-/, Volkswagen-/ en Bosch Car Service dealer in Zwolle.
= Bedrijfsinformatie =
Onze occasions worden aangeboden voor scherpe internetprijzen. Deze prijs is vast. Elke week wordt er een prijscheck gedaan op onze voorraad auto's in vergelijk met de landelijke prijzen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.