Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 116pk DSG Life Edition / Demonstratieauto

€ 37.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-10-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 116pk DSG Life Edition / Demonstratieauto


€ 37.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 25-10-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van den Udenhout Den Bosch
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Balkweg 1
Postcode 5232 BT
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 6464400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.udenhout.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 414 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 255 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.196 kg
Laadvermogen: 574 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
CO2-uitstoot: 132 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 25-10-2028
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Let op: betreft een demonstratieauto, bel voor de actuele km-stand en beschikbaarheid de afdeling verkoop via tel-nr: 073- 646 44 44

= Bedrijfsinformatie =

De prijs van deze auto betreft een rijklaar prijs. Dit houdt in dat wij geen bijkomende kosten hanteren.

Deze auto wordt standaard afgeleverd met:
* Tenaamstelling
* Nationale Auto Pas
* Geldige APK
* 12 maanden BOVAG-garantie

Voor extra zekerheid kiest u het Van den Udenhout zekerheidspakket. Bij aankoop van dit pakket kunt het volgende van ons verwachten:

* 14 maanden VDU Plus Garantie*
* 25% korting op eerstvolgende onderhoudsbeurt
* Volle tank brandstof
* Volledige conditionering van de auto binnen en buiten
* Tenaamstelling
* Nationale Auto Pas
* Geldige APK van minimaal 6 maanden
* Autoleven lang Mobiliteitsgarantie*
* 7.500 km en/of 6 maanden onderhoudsvrij rijden
* 130 punten check

* Vraag naar de voorwaarden
Kijk voor meer informatie over onze afleverpakketten op udenhout.nl/afleverpakketten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven

De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?

Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven

Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.

Plus

  • alles gewoon en vertrouwd
  • stoelen voor Europees postuur
  • prima rijeigenschappen

Min

  • duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto

Conclusie

Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.

De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.

Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.

Deel deze advertentie