Volkswagen T-Cross 1.0 110pk TSI Life / Parkeersensoren vóór en achter / 'App-Connect' bedrade smartphone integratie / Stoelverwarming
€ 31.995,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.197 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 110pk TSI Life / Parkeersensoren vóór en achter / 'App-Connect' bedrade smartphone integratie / Stoelverwarming
€ 31.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.197 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ames Zwijndrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langeweg 350 |
Postcode | 3331 LG |
Plaats | Zwijndrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6126755 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ames.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2020 - nov. 2023
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u
Ledig gewicht: 1.190 kg
Wielbasis: 255 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 695 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG 40-puntencheck: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Natuurlijk, een Volkswagen is ontwikkeld om efficiënt, veilig en moeiteloos te rijden. Maar deze T-Cross is bovendien voorzien van tal van extra's die het leven nog aangenamer maken. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze T-Cross. Deze SUV wordt aangedreven door een krachtige driecilinder benzinemotor. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Handig en veilig: Connected Services. Alle vitale functies en data van de auto checkt u via de app op uw smartphone. Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. Het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij dab-ontvangst. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. In deze Volkswagen kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. Natuurlijk behoren sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Als bestuurder van deze Volkswagen bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.