Volkswagen Polo 1.0 TSI 95 5MT Life Business | 'App-Connect' draadloze smartphone integratie | Achterlichten LED | Afstandscontrolesysteem Front Assist
€ 31.470,-
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Volkswagen Polo 1.0 TSI 95 5MT Life Business | 'App-Connect' draadloze smartphone integratie | Achterlichten LED | Afstandscontrolesysteem Front Assist
€ 31.470,-
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoogenboom Volkswagen Rotterdam Autostrada |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Landaulettestraat 9 |
Postcode | 3063 NR |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4105600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoogenboom.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Referentienummer: 291800
Productienummer: 291800
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 769 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 187 km/u
Accu snelladen: nee
Gewichten
Ledig gewicht: 1.072 kg
Laadvermogen: 355 kg
GVW: 1.427 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 125,19415 g/km
Energielabel: B
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Leaseprijs: private lease € 349 p/m; full operational lease € 399 p/m; informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Overige informatie
Rijklaargewicht: 1172 kg
Interieur: Bekleding, stof 'Life'
Verwachtte leveringsdatum: 16-12-2023
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Polo | Huisvriend
De Volkswagen Polo is als een goede huisvriend. Hij is vertrouwd, staat altijd paraat en voelt bijna als een lid van het gezin. De Polo was daarom lange tijd de best verkochte auto van Nederland. Dat wil zeggen: tot de elektrische auto kwam. Om het succes voort te kunnen zetten heeft Volkswagen de Polo vernieuwd. Daarbij is gezocht naar een balans tussen conventionele mechaniek en moderne elektronica. Is dat gelukt?
De Volkswagen Polo voor modeljaar 2022 is een conventionele compacte auto. Hier geen elektrificatie of andere fratsen, maar vertrouwde aandrijving in combinatie met een gemoderniseerde uitrusting.
Plus
- Uitstekende rijeigenschappen
- vertrouwd en toch modern
Min
- in luxe versie nauwelijks goedkoper dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen Polo dankt zijn succes aan een vertrouwd en behoudend karakter. Voor modeljaar 2022 heeft Volkswagen alleen vernieuwd waar dat echt nodig was, maar is alles bij het oude gebleven waar dat kon.
Om beter te passen bij de nieuwste modellen van Volkswagen is het uiterlijk expressiever geworden, maar blijft de Polo bescheiden. De uitrusting is sterk gemoderniseerd en staat nu op het niveau van de allernieuwste auto's in dit segment. Zowel de bruikbaarheid als de veiligheid zijn daarom sterk verbeterd.
De rijeigenschappen zijn gelijk gebleven. Nog steeds is de Polo een echte allemansvriend die eenvoudig is te rijden en gebruik maakt van conventionele techniek, zodat iedere bestuurder zich meteen thuisvoelt.