Volkswagen Polo 1.0 MPI Polo Private lease 325 EURO
€ 27.580,- incl. BTW
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Noordwijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hooge Krocht 109 |
Postcode | 2201 TS |
Plaats | Noordwijk Zh |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 4063600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: jul. 2021 - 2024
Referentienummer: 353447
Productienummer: 353447
Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,5 s
Topsnelheid: 171 km/u
Ledig gewicht: 1.032 kg
Wielbasis: 255 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 325 p/m (private lease, 24 maanden, 10.000 km); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Disclaimer:
De genoemde verkoopprijs is rijklaar, inclusief 48 maanden fabrieksgarantie (eventueel met een Wittebrug afleverpakket tegen meerprijs).
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.
Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing kunnen beïnvloeden. Deze voorraadauto's zijn
Uitsluitend bij Wittebrug verkrijgbaar en OP = OP.
o Inruilpremie niet geldig bij private lease.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Polo | Huisvriend
De Volkswagen Polo is als een goede huisvriend. Hij is vertrouwd, staat altijd paraat en voelt bijna als een lid van het gezin. De Polo was daarom lange tijd de best verkochte auto van Nederland. Dat wil zeggen: tot de elektrische auto kwam. Om het succes voort te kunnen zetten heeft Volkswagen de Polo vernieuwd. Daarbij is gezocht naar een balans tussen conventionele mechaniek en moderne elektronica. Is dat gelukt?
De Volkswagen Polo voor modeljaar 2022 is een conventionele compacte auto. Hier geen elektrificatie of andere fratsen, maar vertrouwde aandrijving in combinatie met een gemoderniseerde uitrusting.
Plus
- Uitstekende rijeigenschappen
- vertrouwd en toch modern
Min
- in luxe versie nauwelijks goedkoper dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen Polo dankt zijn succes aan een vertrouwd en behoudend karakter. Voor modeljaar 2022 heeft Volkswagen alleen vernieuwd waar dat echt nodig was, maar is alles bij het oude gebleven waar dat kon.
Om beter te passen bij de nieuwste modellen van Volkswagen is het uiterlijk expressiever geworden, maar blijft de Polo bescheiden. De uitrusting is sterk gemoderniseerd en staat nu op het niveau van de allernieuwste auto's in dit segment. Zowel de bruikbaarheid als de veiligheid zijn daarom sterk verbeterd.
De rijeigenschappen zijn gelijk gebleven. Nog steeds is de Polo een echte allemansvriend die eenvoudig is te rijden en gebruik maakt van conventionele techniek, zodat iedere bestuurder zich meteen thuisvoelt.