Volkswagen Passat Variant R-Line Business 1.5 PHEV 150 kW / 204 pk Variant 6 versn. DSG | Panoramadak | Black Style | Trekhaak wegklapbaar |
€ 61.138,- incl. BTW
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Volkswagen Passat Variant R-Line Business 1.5 PHEV 150 kW / 204 pk Variant 6 versn. DSG | Panoramadak | Black Style | Trekhaak wegklapbaar |
€ 61.138,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wealer Venlo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Celsiusweg 5 |
Postcode | 5928 PR |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 5677000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wealer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Modelcode: B9
Referentienummer: 354329
Productienummer: 354329
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 134 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.749 kg
Wielbasis: 284 cm
Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 40 kW
Interieur
Interieur: Donkergrijs met zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 9 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie: 48 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket Nieuw
Dit afleverpakket bevat: 48 maanden Fabrieksgarantie
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 626 min
= Jouw nieuwe auto is bij Wealer al besteld. Hierdoor kun je op korte termijn genieten van jouw nieuwe auto. =
Neem eenvoudig contact met ons op via het chatvenster op www.wealer.nl of stuur een Whatsapp-bericht naar 0654372257.
= Acties =
Op dit moment kun je nog profiteren van diverse tijdelijke aanbiedingen voor deze auto.
Verder is het goed om te weten dat je bij Wealer ook terecht kunt voor:
- een passende maatoplossing voor een zakelijk of particulier betaalplan voor jouw nieuwe Volkswagen.
- het direct eenvoudig afsluiten van een interessante Volkswagen Autoverzekering met gunstige voorwaarden.
- een zakelijke of prive-leaseovereenkomst waarbij mobiliteitskosten overzichtelijk in een vast maandbedrag zijn opgenomen.
- uitgebreid scala aan originele merkaccessoires, zoals onder andere trekhaken, wielensets, lederen interieurs, fietsendragers en nog veel meer.
Indien gewenst verstrekken wij jou een voorstel voor een of meerdere van voorgenoemde diensten of producten.
Mocht je nog eens een proefrit maken of het model willen bezichtigen, dan zorgen wij er graag voor dat er een auto voor je klaarstaat op het door jou gewenste moment.
Bekijk ons gehele aanbod en alle mogelijkheden op www.wealer.nl
Wealer is het aanspreekpunt voor al uw autozaken. Wij zijn officieel dealer in de regio Limburg voor de merken Volkswagen, Audi, ¦koda, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. Wealer bestaat uit dealer- en servicevestigingen. Met 7 vestigingen in Heerlen, Sittard, Roermond, Maastricht, Venlo, Venray én Panningen is er altijd een vestiging bij u in de buurt waar u terecht kunt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.