Volkswagen Passat Variant GTE 218PK HYBRID DSG HIGHLINE LEDER/VIRTUAL/PANORAMADAK
€ 18.945,-
Bouwjaar | 25-10-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.011 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-10-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.011 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Heijne occasion dealer |
Contactpersoon | Chris Heijne |
Adres | Lijnderdijk 83 |
Postcode | 1161 KD |
Plaats | Zwanenburg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 4973274 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovoorraad.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2015 - dec. 2017
Modelcode: B8
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 160 kW (218 PK)
Vermogen brandstofmotor: 160 kW (218 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 9 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,4 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 04:09
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:18
De Volkswagen Passat GTE is de perfecte combinatie van prestaties, efficiëntie en stijl. Met zijn geavanceerde hybride-aandrijving biedt deze auto niet alleen een indrukwekkende acceleratie, maar ook een uitzonderlijk zuinig brandstofverbruik. De Passat GTE is voorzien van een 1.4-liter benzinemotor en een elektromotor, die samen zorgen voor een totaal vermogen van 218 pk.
Volkswagen Passat GTE die zowel volledig elektrisch kan rijden of gecombineerd met de krachtige benzine motor voor de sportieve prestaties met 218PK
Deze VW Passat heeft vele luxe opties en extra`s: Origineel grootbeeld navigatiesysteem/multimedia/boordcomputer/bluetooth, Apple Carplay & Androidauto, Panoramadak, half lederen/alcantara stoelen incl. stoel verwarming, multifunctioneel leder GTE sportstuur incl. tip-tronic flippers, volautomatische airconditioning climate-control, parkeersensoren voor en achter incl. achteruitrij camera, cruise-control adaptief, sfeerverlichting, LED-dagrij verlichting, 18inch lichtmetalen velgen, privacyglass, etc..
Naast al deze luxe heeft deze auto nog meer voordelen: rijdt zuinig in brandstof verbruik of helemaal elektrisch.
Kijk voor meer informatie op de website van Autobedrijf Heijne www.autovoorraad.nl Tel: 020-4973274
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Heijne is een BOVAG occasion dealer met een topselectie jong gebruikte auto`s deze zijn: 100% onderhouden met duidelijke historie, gegarandeerde kilometerstanden, BOVAG garantie en altijd scherp geprijsd. Uw huidige auto ruilen w
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.