Volkswagen Passat Variant GTE 1.4 TSI eHybrid 218pk PHEV Business / Panoramadak / Trekhaak / Massage

€ 28.240,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-12-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 70.875 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Volkswagen Passat Variant GTE 1.4 TSI eHybrid 218pk PHEV Business / Panoramadak / Trekhaak / Massage


€ 28.240,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-12-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 70.875 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van den Udenhout - Occasion Park
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koppenhoefstraat 14
Postcode 5283 VK
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)411 - 615353 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.udenhout.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - mrt. 2024

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 66 liter
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 279 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

= Bedrijfsinformatie =

De prijs van deze auto betreft een rijklaar prijs. Dit houdt in dat wij geen bijkomende kosten hanteren.

Deze auto wordt standaard afgeleverd met:
* Tenaamstelling
* Nationale Auto Pas
* Geldige APK
* 12 maanden BOVAG-garantie

Voor extra zekerheid kiest u het Van den Udenhout zekerheidspakket. Bij aankoop van dit pakket kunt het volgende van ons verwachten:

* 14 maanden VDU Plus Garantie*
* 25% korting op eerstvolgende onderhoudsbeurt
* Volle tank brandstof
* Volledige conditionering van de auto binnen en buiten
* Tenaamstelling
* Nationale Auto Pas
* Geldige APK van minimaal 6 maanden
* Autoleven lang Mobiliteitsgarantie*
* 7.500 km en/of 6 maanden onderhoudsvrij rijden
* 130 punten check

* Vraag naar de voorwaarden
Kijk voor meer informatie over onze afleverpakketten op udenhout.nl/afleverpakketten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie