Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 272 PK 4Motion Elegance Business R 3X R line | LED | Virtual | Panorama | Leer | Camera | Navigatie | Stoelverwarming | Apple Carplay
€ 31.495,- incl. BTW
Bouwjaar | 10-02-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 171.469 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 272 PK 4Motion Elegance Business R 3X R line | LED | Virtual | Panorama | Leer | Camera | Navigatie | Stoelverwarming | Apple Carplay
€ 31.495,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 171.469 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Menges & de Vries Automotive |
Contactpersoon | Stefan Menges |
Adres | Phileas Foggstraat 90A |
Postcode | 7825 AM |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 820321 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mengesendevries.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2019 - apr. 2020
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.580 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 2.230 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.195): Full Service Pakket: * Nieuwe APK keuring * Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave ( wanneer nodig ) * Voertuig wordt schoon afgeleverd * Technische controle * Kentekenregistratie * Vrijwaren inruilauto * 12 maanden garantie of een maximum van 20.000 kilometer
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Deze auto wordt geleverd inclusief 2 originele sleutels en is voorzien van een digitaal onderhoudsboekje. Tegen meerprijs is deze occasion af te leveren inclusief nieuwe APK, onderhoudsbeurt (als nodig ) en 12 maanden BOVAG garantie, meerprijs € 1195,-
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Volkswagen Passat Variant. Deze auto uit het bouwjaar 2020 heeft 171469 kilometer gelopen. De sportieve en hightech ambiance is geheel te danken aan de R-Line styling. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat Variant ziet er dan ook uit als nieuw. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Het lederen interieur geeft een puur luxegevoel. En ook aan optimaal gemak is gedacht: een elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep. Is dat niet compleet? 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Volkswagen Passat Variant voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. De verlichting van de koplampen geeft het gevoel dat het altijd dag is. De slimme matrix LED-technologie past zich aan bij tegenliggers, zonder verlies van lichtkwaliteit. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, verwarmbare voorruit, adaptief dempingsysteem, adaptief onderstel, zwarte hemelbekleding en aluminium dakrailing horen tot de voorzieningen op deze auto.
Het digitale dashboard zorgt voor een super functionele display van reisinformatie. De hoogwaardige achteruitrijcamera en het display met hoge resolutie zorgen dat he
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.