Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI Comfortline - CLIMATE CONTROL - TREKHAAK
€ 2.698,-
Bouwjaar | 18-05-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.884 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.884 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Strik Auto's |
Contactpersoon | Nard Strik |
Adres | Mijlstraat 56a |
Postcode | 5281 LM |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)411 - 678467 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 45088858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.strikautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2005 - okt. 2007
Modelcode: B6, 3C
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 182 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.420 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 202 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Historie
Aantal eigenaren: 7
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
PRIJS IS VOOR EXPORT OF MEENEEMPRIJS NEDERLANDSE MARKT. INDIEN VOOR NEDERLANDSE MARKT MET BEURT EN APK € 3595,-. Ze zeggen dat Duitsers weinig humor hebben. Toch geeft deze Volkswagen Passat Variant je absoluut een brede lach op je gezicht. Kan ook niet anders. Topkwaliteit, vooruitstrevende techniek, formidabele rijsprestaties worden hier gebundeld in één auto. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Passat Variant, bijvoorbeeld. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. In deze auto profiteert u onder andere ook van: elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en buitenspiegels met verlichting.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Met automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze Volkswagen helemaal compleet.
Tevens wordt deze auto geleverd met het tellerrapport van Nationale Autopas. Heeft u interesse? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, dan kunnen we deze Volkswagen voor een proefrit reserveren.
Deze auto is ook geschikt als export auto. APK/Tuv is geldig. Exportdocumenten inclusief verzekering voor 15 dagen kosten € 120,-. Zonder verzekering, dus op trailer € 35,-.
English: This car is suitable for car exports. MOT/TUV is valid. Export documents including insurance costs € 120,-. Without insurance, so on trailer € 35,-.
Our location is located 15 km from the Eindhoven airport. And 2 minutes from the train station Boxtel.
Deutsch: Dieses auto ist als export-auto geeignet. TUV ist gultig. Export von dokumenten inclusiv versicherung fur 15 tagen kostet € 120,-. Ohne versicher
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.