Volkswagen Passat Variant 2.0 BiTDI 4Motion Highline Executive-Pack Aut. PANO | ADAPTIVE-CRUISE | DIGI-COCKPIT | NAVI-FULLMAP | LEDER-ALCANTARA | FULL-LED | ERGONOMIC-C
€ 17.945,- incl. BTW
Bouwjaar | 06-09-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 318.160 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Volkswagen Passat Variant 2.0 BiTDI 4Motion Highline Executive-Pack Aut. PANO | ADAPTIVE-CRUISE | DIGI-COCKPIT | NAVI-FULLMAP | LEDER-ALCANTARA | FULL-LED | ERGONOMIC-C
€ 17.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-09-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 318.160 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2014 - sep. 2018
Referentienummer: 13171011981025
Productienummer: 13171011981025
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 238 km/u
Ledig gewicht: 1.635 kg
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Wanneer je over de Autobahn zoeft in deze krachtige Volkswagen Passat Variant, begrijp je waarom Duitse auto's wereldwijd zo hoog staan aangeschreven. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat Variant ziet er dan ook uit als nieuw. In deze auto vindt u een dieselmotor en een automatische transmissie. De vierwielaandrijving maakt van deze auto een echte krachtpatser met een formidabele trekkracht. Van binnen ziet u een lederen interieur, een stijlvolle uitvoering. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. De ergonomische sportstoelen houden u en uw bijrijder goed op z'n plek tijdens het accelereren en bij het nemen van scherpe bochten. Het interieur glanst in daglicht door het elektrisch bedienbare panoramadak. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, dakreling, dakspoiler en donker getint glas achter.
Natuurlijk brengt het digitale dashboard alle ritinformatie perfect in beeld. Maar ook communicatie, navigatie en tal van andere functies zijn permanent te volgen. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. In deze auto beschikt u natuurlijk over een full map navigatiesysteem. Het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit. U bedient dit veilig, via het stuurwiel of met spraakbediening. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Ook is de Volkswagen uitgerust met: regensensor, keyless entry, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur en versnellingspook en isofix-aansluiting.
In de Volkswagen Passat Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. Vermoeidheidsherkenning is een systeem dat met verschillende sensoren tekenen van vermoeidheid bij de chauffeur waarneemt. Deze krijgt tijdig een waarschuwing, wat ongelukken kan voorkomen. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
A
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.