Volkswagen Passat Variant 1.8 Turbo Sportline

€ 1.399,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-11-2002
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 363.621 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.8 Turbo Sportline


€ 1.399,-

Algemeen

Bouwjaar 12-11-2002
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 363.621 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Tetteroo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Verlaatweg 4H
Postcode 8243 PS
Plaats Lelystad
Provincie Flevoland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11335937 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagetetteroo.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2002

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 62 liter
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 214 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.381 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4797 x 1746 x 1498 cm
Wielbasis: 269 cm

Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

GARAGE TETTEROO BIED AAN

Vw Passat 1.8 turbo sportline
Nieuwe APK
Van 2e eigenaar afkomstig
Auto loopt rijd schakelt goed
Schuifdak, Trekhaak, Airco
Boekjes niet aanwezig
alm, velgen

= Bedrijfsinformatie =

Voor bezichtiging kunt u terecht in lelystad
Openingstijden van 09.00 uur tot 15.00 uur
Zondag gesloten
Op afspraak buiten openingstijden bel even

Voor onze actuele voorraad occasions kunt u terecht op onze Facebook pagina
En op WWW.GARAGETETTEROO.NL

We zijn RDW erkend.
Zo is het mogelijk om 7 dagen per week auto's te naam testellen en te vrijwaren

Pinnen is bij ons mogelijk (pinnen ja graag)

Alle inruil is mogelijk
Voor een inruilprijs even langs rijden

We doen ons uiterste best om de advertentie zo zorgvuldig mogelijk samen te stellen,
Het kan voorkomen dat er fouten staan in onze advertentie.
Wij kunnen hier niet voor aansprakelijk gesteld worden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie