Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI Highline

€ 7.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-08-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 236.275 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI Highline


€ 7.990,-

Algemeen

Bouwjaar 02-08-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 236.275 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RosCars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Plasweg 2A
Postcode 3768 AM
Plaats Soest
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 81547886 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.roscars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 152 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 680 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

AUTO IS ZEER NETJES ONDERHOUDEN DOOR 2E EIGENAAR.

BIJ CA 190.000 KM VOLLEDIGE BLOK REVISIE FACTUUR AANWEZIG
17-6-2024 BEURT REMBLOKKEN.SCHIJVEN VERVANGEN. OLIE/FILTERS
11-3-2025 GELDIGE APK

VERDER EEN AUTO MET ALLE DENKBARE OPTIES. TREKHAAK INKLAPBAAR !

BIJ DEZE AUTO IS ECHT TE ZIEN DAT DEZE MET ZORG BEHANDELD IS. NIET BESPAARD OP ONDERHOUD.

AUTO IS VOLLEDIG VOORZIEN VAN LEDEREN BEKLEDING.

WINTER EN ZOMERBANDENSET AANWEZIG

KOM RIJDEN EN BELEVEN, MAAK VOORAF EEN AFSPRAAK !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie