Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI DSG 3x R-line |Schuifdak|Trekhaak|Camera|Leer|
€ 19.500,-
Bouwjaar | 07-10-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.614 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-10-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.614 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Alberink Albergen |
Contactpersoon | Thom Alberink |
Adres | Hulsbrookstraat 4 |
Postcode | 7665 CE |
Plaats | Albergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 441520 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoalberink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.090 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 6 Maand garantie: 6 Maand garantie
Zeer nette en goed onderhouden Volkswagen Passat 1.8 TSI DSG R-Line (3x), auto is o.a. voorzien van: Radio met Bluetooth carkit, Apple CarPlay/AndroidAuto, navigatiesysteem, achteruitrijcamera, R-line interieur, R-line exterieur, R-line sport onderstel, wegzwenkbare trekhaak (1800kg trekgewicht), adaptieve grootlicht. Complete onderhoudshistorie aanwezig. Prijs is inclusief afleveringsbeurt, nieuwe APK en 6 maand garantie, inruil mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Alberink is al ruim 30 jaar hét adres voor uw auto en betrouwbare service!
Wij in- en verkopen personenauto's en lichte bedrijfswagens van alle merken (nieuw en gebruikt).
Daarnaast kunt u bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK-keuring en schade herstel.
Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring, afleveringsbeurt.
U bent van harte welkom en de koffie staat voor u klaar.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.